Volgens mij gaf ze juist aan dat Robin vond dat ze te veel reist (zie ook op haar insta dat ze veel reist, wat ik wel heel tof vind om te zien!). Echt een bijzondere kerel, die Robin. Ben benieuwd wat zij bedoelde toen ze tegen die seksuoloog zei dat hij zo grof was en over haar grenzen was gegaan?
Hahaha ja had specifieker moeten zijn. Maar dat moment dat ze zei dat ze leuk gingen springen en stoeien in de zee?
Ik ben in de ernstige minderheid door op Chantal te stemmen. Ik vind ze allebei verschrikkelijk, maar in de âruziesâ vond ik Chantal wel eerlijker en logischer praten dan Henk. Henk kwam op mij echt over als een heel zielig mannetje, zeer snel op zijn pik getrapt.
Vergeet niet dat hij het ook een afknapper vond dat ze te weinig naar festivals gaat. Essentieel natuurlijk in een partner.
Ging wel echt stuk om die reactie van Kimberly: âja hoe zie je je toekomst dan, met je baby op de racefiets naar een festivalâ
Vind het ook zo dom dat hij vindt âdat ze op handen gedragen wilt wordenâ terwijl hij dan Max 1 keer de deur open wilt houden âdan weet je hoe t werktâ en zijn toiletbezoekjes dus zo lomp aankondigt. Er zit ook wel wat tussen aanbidden en een beetje galant zijn. En alleen maar schnitzel willen vreten. Bleh! Zou er ook klaar mee zijn.
Over Robin en Kimberley
Samenvatting
Dit komt van het Viva forum, ja sorry Dit bericht is al van 11 februari.
Hahahaha , hij staat met een blonde vrouw uit zijn woonplaats (niet de ex) op verschillende familiefoto,s . De rustige roddel is dat hij haar al kende en dat de datingperiode al vrij ver was. Maar nog geen echte vaste relatie. Nu immers wel.
Pablo, de psycholoog, nodigde hem uit om mee te doen met het programma. Er was een groot gebrek aan leuke, knappe mannen. Er zou een leuke vakantie tegen over staan, een betaalde vakantie na mafs en zo min mogelijk poespas, camera,s, interviews etc. Wat ik ook wel opvallend vond is dat iedereen in een âgewoonâ vier sterren hotel werd gezet na het feest maar Robin en Kim in âhetâ hotel in Amsterdam, hartje Amsterdam. Dit was even uitstapje naar eigen mening.
Dat is de rustige roddel. Hij schijnt het haar vertelt te hebben tijdens de huisjesperiode mede omdat ondertussen bleek en dat kreeg hij in Loosdrecht te horen, dat zij zwanger was. Hij wilde zijn verantwoordelijkheid niet ontlopen . Dat zwanger zijn heeft hij niet vertelt maar is ze via via te weten gekomen. Dat laatste is de heftigste roddel. Elke kandidaat doet mee aan de promoplaatjes behalve Robin en Kimberly
Enige wat je van Kimberly zag op haar insta was een haar buurman die niet meer bijkwam van de lach bij hun in bed kijkend naar de trouwringen.
Let wel dit zijn roddels!!! Maar dat er iets vreemd aan is is wel duidelijk. Zal in programma wel niet aan de orde komen. Hij heeft meegedaan op voorwaarde dat hij zo neutraal en zo min mogelijk werd gefilmd. En kijk maar terug. Er is nx en hij zegt nx!
Samenvatting
JUICY
Samenvatting
Is het viva forum toch nog ergens goed voor
Heb voor Henk gekozen puur omdat ik Chantal gewoon heel asociaal vind en onaardig is tegenover Henk. Maar snap wel waarom ze hem niks vindt, zou ook extreem afknappen op al die punten. Maargoed zelf heeft ze ook afzichtelijke eigenschappen, maar Henk gaat daar netter mee om.
Trouwens even hĂš, heb het nu al meerdere mensen zien doen, maar hoe ranzig is het om je schoenen zonder bescherming zo in je koffer te doen?
Ahh ja dit precies. Die blikken ook. Vind Jeroen echt helemaal niets en het verbaast mij niet heel erg om te lezen dat hij keihard is vreemdgegaan.
Vind hem trouwens zo extreem onzeker overkomen, zeker voor iemand van zijn leeftijd.
weet iemand de insta van Kimberly, wil even lekker neuzen
Hij staat op privé
Spoiler instagram
Op insta volgen Thierry en Sanne elkaar niet, zou dit iets betekenen ?
Niet per se maar ook niet per se niet
Ofwel: we tasten inât duuster
Samenvatting
Oops, een weekje te vroeg gepost misschien?
Samenvatting
Of Sanne maakte de foto
Samenvatting
Dit is zo juicy echt heeeerlijk
Maar heb wel heel erg te doen met Kimberley, als het waar is dan is het ook echt vals van de programmamakers
Ik zit nu die van dinsdag terug te kijken maar vind het echt zo ongemakkelijk tussen Ingeborg en Chantal op dat huwelijk. Gewoon om naar te kijken alleen al. Die Chantal vindt het volgens mij heeeeeeeeel ongemakkelijk om in het aandachtspunt te staan en dat dansen in het midden enzo. En die Ingeborg die er maar heel hard aan blijft trekken. Ai.
Denk eigenlijk dat dit door de productie was bedacht
Ja dat zou ook kunnen inderdaad. Daar sta ik dan niet zo bij stil haha
Laatste aflevering
Wtf Robin is echt een onverschillige zak, echt lullig voor Kimberly dat hij zo gevoelloos doet alsof dit hele experiment niks voorstelde. Ben echt benieuwd of die roddels van Viva waar zijn, zou me niks verbazen.
Ahahahaha dat verhaal over die ring van Chantal, dat een high sensitive persoon âm wilde reinigen en toen ergens neer heeft gelegd. Vind wel dat ze echt alle schuld bij Henk legt, ook wel mooi dat de psycholoog vroeg wat ZIJ er dan aan had gedaan en ze had er geen antwoord op. Hoop dat Henk gelukkig wordt met zân nieuwe liefde. Ook wel leuk dat stukje aan het einde dat je ziet dat het goed met hem gaat en Chantal ook wel vrolijk lijkt. Lekker in dr panterprintje.
Jeroen en Antoine vind ik wel jammer, was wel te verwachten want Jeroen klapt helemaal dicht bij Antoine. Hopelijk blijven ze wel echt vrienden en wie weet komt daar nog wel iets uit. Ze blijven wel respectvol naar elkaar en dat moment dat ze de ringen af moeten doen vinden ze beide ook emotioneel, mooi om te zien.
Echt leuk dat Ferry en José getrouwd blijven, als hij niet té hard van stapel loopt en te graag wil dan kan het best wel eens slagen.
Tussen Ingeborg en Chantal is het van het begin af aan al raar geweest, totaal geen chemie en dat Chantal dan nu weer wegloopt zegt al genoeg. Zij zit zo met zichzelf in de knoop, legt nu de schuld bij Ingeborg want ze zitten niet op 1 lijn??? Huh. Nouja was wel te verwachten dat ze zouden scheiden toch.
Thierry en Sanne vind ik echt leuk, ze lijken elkaar ook oprecht leuk te vinden en gelukkig te zijn.
Ohhh Pablo de pshycholoog, hallooooooo.