Married at first sight

Wat een hel om met zo iemand boodschappen te doen. Ze komt zo onzeker over, is echt nergens voor nodig. (Sanne)

‘Ik wil je Ă©Ă©n keer voordoen hoe een klink werkt, daarna kun je het zelf doen’

Zal vast niet heel feministisch zijn maar ik vind het heerlijk nuchter :grin:

7 likes

Haha wtf robin

Eindelijk komt zijn ware aard naar boven.

Arme Kimberly :frowning:

2 likes

Het is zelfs de seksuologe haha

Nee maar wel de Belgische versie (Blind getrouwd). Die is toevallig gisteren begonnen, dus die ga ik na morgen kijken. Echt een aanrader, veel leuker dan de NL versie.

1 like

Via waar is dat te kijken vanuit Nederland?

Haha ja echt hoor.
Ik kijk de Vlaamse versie en die is zoveel leuker! Kan alle seizoenen aanraden! Weet alleen niet of je vorige seizoenen ergens kunt terugkijken.

1 like

Hierzo! https://vtm.be/vtmgo/blind-getrouwd~p03d2c60b-c3c6-49e4-a80c-c4b5ea81cd9c (ik kwam net kijken of de Vlaamse versie hier toevallig ook besproken wordt, het nieuwe seizoen is net begonnen)

1 like

https://vtm.be/vtmgo/blind-getrouwd~p03d2c60b-c3c6-49e4-a80c-c4b5ea81cd9c

Zie nu dat er zelfs al 2 afleveringen zijn geweest. Volgens mij kun je het vanuit NL bekijken, maar weet het niet zeker (want heb zelf Hola aanstaan).

1 like

Nou als ik Ingeborg was zou ik ook m’n koffer pakken, Chantal zit zo met zichzelf/haar coming out in de knoop, voelt voor Ingeborg vast als trekken aan een dood paard. Ook elke keer dat weglopen en “ik wil er niet over praten”, grow up. Doe dan niet mee aan een TELEVISIEPROGRAMMA.

6 likes
blind getrouwd kijken in Nederland

Ik heb een account aangemaakt met een Belgisch woonadres en ik kan het kijken zonder hola!

21 likes

Yay, benieuwd wat je ervan vindt. Mogen alle versies (verschillende landen) eigenlijk in dit topic besproken worden?

1 like

Ik zit nu halverwege de tweede aflevering van Blind Getrouwd (die van gisteravond) en het is heel erg leuk, veel minder langdradig dan de Nederlandse versie ook.

Een paar jaar geleden heb ik ook eens een heel seizoen van Blind Getrouwd gevolgd en dat was veel beter en vooral ook serieuzer dan mafs!

Ik heb gewoon een account met mijn Nederlandse adres gemaakt en kan het zonder problemen kijken.

Echt haha ik dacht dé lifehack te hebben ontdekt :stuck_out_tongue:

2 likes

Haha jep het is nog simpeler dan je denkt. Ik kreeg wel een melding dat sommige programma’s niet beschikbaar zijn vanuit Nederland, maar daar valt Blind Getrouwd blijkbaar niet onder.

Bizar hoe iemand op camera zo rustig kan overkomen en dan uiteindelijk zulke lelijke dingen zegt?! (robin dus)

1 like

Hij komt wel rustig over, maar vond hem vanaf het begin al een engerd.

4 likes

Duurde het lang voor je de activatiemail kreeg?
Nu al 2 keer aangevraagd, maar krijg de mail niet binnen (ook niet in de spambox).