Married at first sight

Hè wat?! Volgende week dinsdag de laatste? En die meiden zijn net getrouwd. En van heel veel koppels wordt het nu pas interessant. Daar gaan we dus heel weinig meer van zien. Nog 1 normale aflevering en dan de ontknoping met wie er wel en niet getrouwd blijft. Ze hebben het echt heel raar verdeeld en teveel koppels in één seizoen gepropt. Jammer.

6 likes

Wie denken jullie dat er getrouwd blijven? Ik denk niemand.

Thierry en Sanne hebben in die ene week al meer drama gehad (om niksssssss) dan een normaal koppel in een jaar en zij vindt hem helemaal raar omdat hij zijn boodschappen ONLINE BESTELD. Het is 2020 meit.
Henk en Chantal nouja logisch
Robin en Kimberly, hij vertrekt gewoon naar Amerika dus adios huwelijk
Chantal en Ingeborg, Chantal (de donkere toch?) walst over Ingeborg heen en Ingeborg rent dan naar een andere hotelkamer, hun persoonlijkheid lijkt te verschillend
Jeroen en Antoine, Antoine walst ook over Jeroen heen en Jeroen heeft geen mening
José en Ferry, geef ik een kans maar ik denk dat Ferry te graag wil/José te leuk vindt en zij daar bang van wordt

1 like

Ik hoop heel erg op José en Ferry. Ze lijken er heel goed voor te staan. Na twee dagen haha. Zo bizar is het concept dus: ze kennen elkaar twee fucking dagen. Wat kan dat nou zeggen eigenlijk hè?

Voor Sanne en Thierry vrees ik het ergste… Ze proberen nog wel en geven het echt een kans, maar het sparked nergens.

En voor Robin en Kimberley heb ik op basis van de uitzending van vanavond nog hoop. Heel gezonde beslissing om even pas op de plaats te maken na die achtbaan met een vreemde.

Maar op basis van wat ik lees van degenen die al een aflevering verder zijn, kunnen we al concluderen dat het een verloren zaak is.

Over de rest hoeven we het niet eens te hebben.

1 like

Kan iemand mij in een spoiler uitleggen hoe het met Robin en Kimberly afloopt? Ben nog niet bij die aflevering maar ben veel te nieuwsgierig.

Heeft Robin iets lulligs gezegd?

Samenvatting

Kimberly heeft geen racefiets(???), ze sport te weinig en hij wil een afgetrainde vrouw en zo is zij niet

Vooral de racefiets vind ik echt heel raar, is nog wel het makkelijkste op te lossen door er gewoon een te kopen :joy:

6 likes

Haha Jezus, je partner zal toch andere interesses hebben… En dat dan een dealbreaker vinden. Dan ben je wat mij betreft zelf de dealbreaker.

3 likes
Samenvatting

Haha echt hè! Snap wel dat je een type hebt qua uiterlijk, maar dan moet je 1 niet aan zo’n programma mee doen 2 als je op je 40e nog vrijgezel bent misschien eens bij jezelf nagaan of dat type dat in je hoofd zit wel realistisch is.

Maar daarna komt een stukje dat hij z’n koffer aan het pakken is want hij gaat op reis naar Amerika, met een… vriend (Carlo zei het zo grappig in de voice-over haha)

Oh ja en Kimberly reist niet zoveel als hij en dat vindt ie stom

3 likes

Ah, nu al zin om dit lekker te gaan hate watchen. Misschien heeft ie meer aan een cursus zelfreflectie, dan aan een echtgenoot op dit moment.

1 like

ok lullig

Mijn reactie of die van hem?

Ben eigenlijk wel benieuwd of jullie een kant kiezen in het verhaal van Chantal en Henk?
Ik snap Chantal wel wat ze zegt dat ze er wat leuks van wilde maken en dus nog haar best ging doen. Snap Henk dan ook weer wel dat hij niet blijft trekken aan een dood paard.
En dan die sneer in aflevering 13 naar haar, dat ze zegt dat ze actief is en hij volledig haar ongelijk bewijst.
Vind dit ene bijzonder koppel
Wat vinden jullie? Welke kant kiezen jullie of wie heeft er gelijk?

• Chantal
  • Henk

0 stemmers

2 likes

Haha die van hem natuurlijk:)

1 like

Heb jij dezelfde afleveringen gezien als ik? :joy: :joy: :joy:

11 likes

Zo te zien zijn we het allemaal met elkaar eens :joy:

2 likes

Oeps ik wilde Henk kiezen, maar heb op Chantal gedrukt! Al denk ik ook wel een beetje dat beide partijen gewoon niet helemaal een mets was. :wink: Ook omdat de verwachtingen van Chantal anders waren.

Aah, pas je stem aan. Ik ga zo lekker op die eensgezindheid. :joy:

4 likes

Ik heb het net teruggekeken. Vind het ook echt behoorlijk asociaal van Chantal dat ze niet eens wacht tot Henk ook in de hal is en gewoon weg loopt. Dan kun je nog zo ruzie hebben, wie er dan ook “schuld” heeft, maar je kunt toch wel het fatsoen hebben om op elkaar te wachten en gedag te zeggen. Wat heeft zij zich van haar verkeerde kant laten zien zeg. Poeh. En dat voor heel NL

11 likes

Ook tegenover Henk zijn familie! Volgens mij groette ze hen helemaal niet?!

2 likes

Wat we op tv hebben gezien iig niet. Ze rende gelijk naar haar kinderen en hond. Weet niet wat er achter de schermen gebeurd is, maar denk dat de kans reëel is dat ze gewoon zo weggelopen is zonder hun ook maar iets te zeggen… :sweat_smile:

Ik vind Henk ook maar een klojo en vind niet dat hij zoveel bejubeld moet worden dus ik ga voor Chantal

2 likes