Ja dat heb ik ook met die mannen, echt zzzzz saai. Kijk het liefst naar Henk en Chantal want ruzie
15
Ja ik vond Ingeborg zĂł overheersend met hoe zij het wilde en hoe het moest. Hoe kan je van iemand verwachten dat ze iets doet waar ze zich helemaal niet prettig bij voelt omdat jij dat wil? Vond dat er weinig rekening werd gehouden met elkaars gevoelens.
Robin is echt zoân foute man. Die heeft een of ander ideaalbeeld in zijn hoofd van de perfecte vrouw die ambities heeft, het huishouden gaat regelen, kinderen verzorgt, zijn broodjes smeert en tegelijkertijd zorgt voor het perfecte bombshell lichaam (na het krijgen van de perfecte kinderen natuurlijk) en 3 keer in de week voor hem klaarligt. Tussendoor natuurlijk ook wel tijd vrijmaken voor de racefiets en sportschool om dat lichaam voor hem te onderhouden. Gatverdamme wat een eikel.
Chantal projecteert haar eigen gebrek aan communicatievaardigheden op een ander. Zelf een enorme asociale tokkie zijn, maar verwachten dat er een soort prins op het witte paard is die jou op handen draagt.
Oké, rant over haha.
15
Deze seksuoloog was net zo goed als diegene die met Henk en Chantal facetimede (of was het dezelfde?) en ipv een gesprek aanging en evt tips gaf, gewoon awkward op de achtergrond aanwezig was bij hun ruzie en soms ja en nee knikte.
Ben wel benieuwd of het verhaal van Kimberly en Robin echt is zoals Kimberly zegt, jammer dat ze niet dieper zijn ingegaan op hoe Robin het vindt maarja kan ook dat er natuurlijk niks anders uit hem kwam dan ik wil een perfect lichaam en een perfecte vrouw. Vind Kimberly zoân leuk mens dus hoop dat hij zich nu voor zân kop slaat.
Samenvatting
Eens hoor, maar bij het voorstellen gaf Robin zelf (en zijn omgeving) ook al aan dat hij erg kritisch is en er altijd wel iets is wat hem niet aanstaat en dat hij snel afknapt. Wat dat betreft vind ik het dus wel geloofwaardig dat hij hele onrealistische verwachtingen heeft.
Prima als je 22 bent hoor, dan kom je er door levenservaring wel achter. Als je 40 bent, snap ik echt niet meer dat je verwachtingen zo hoog en onrealistisch zijn. Dat geldt trouwens voor Chantal net zo.
Samenvatting
LOL. Je hebt geen racefiets?
Youâve got to be kidding me. Het valt me op dat ik bij de helft van de kandidaten prima begrijp dat ze geen partner hebben.
Vind Chantal en Ingeborg wel sneu. Chantal is duidelijk een volledig ander type dan Ingeborg. Als je dan mee moet op zuupvakantie met iemand die veel pit heeft en duidelijk is over de grenzen, wordt het zo ongemakkelijk.
Ik had Henk trouwens echt wel een lieve vrouw gegund
Ja ik vind het voor hem oprecht sneu. Chantal minder want vind haar gewoon een vreselijk mens, maar heb echt met hem te doen dat hij met Chantal is gematcht en niet met iemand die beter bij hem paste
Reactie op spoilers
Ik vraag me af of die testscores wel echt kloppen, heb de afleveringen nog niet gezien maar hoe jullie Chantal en Ingeborg beschrijven lijken ze niet echt bij elkaar te passen?
Zou er niet van opkijken hoor, als ze graag een koppel wilde van 2 vrouwen omdat het âiets nieuwsâ is. Maar wel jammer want ik had juist hoop dat het een leuk koppel zou zijn omdat ik zelf ook een relatie heb met een vrouw.
O en dat Robin een lul is verbaast me echt niks. Ik was juist zo verrast dat hij zo aardig was omdat ik hem echt zoân negatieve uistraling vond hebben (veeleisend)
Ja dat inderdaad. Ik denk dat er misschien wel iemand was geweest die zeg maar 60% bij hem paste, waarmee het misschien niet zou spetteren maar waarmee het gewoon helemaal lief e gezellig zou zijn geweest. Maar goed dat is niet het principe van het programma xd
Wat een heerlijk hotel hebben José en Ferry trouwens, in vergelijking met bijvoorbeeld die Turkse RiviÚra van Chantal en Henk
Ik vind Antoine trouwens wel erg geduldig en lief voor Jeroen.
Het is zoân slome drol in mijn ogen, hoe hij praat alleen al. Ik zou elke keer vanalles voor hem willen invullen en willen versnellen, dus petje af Antoine.
Die aankomst van Sjetal ook op Schiphol
âWat een strafkamp!!â En dan die zielige gezichten van de Henkfamily ernaast.
Ja en dan zo weg gaan met zoân âairâ ofzo
Oh wauw en dit afscheid van Robin en Kimberley.
Ik vind Antoine vanaf het begin af aan al te leuk voor Jeroen eigenlijk. Weet niet wat het is met Jeroen, dat slome indd maar hij lijkt ook geen inhoud te hebben. Plus ik vind hem vaak kijken op een manier waar ik de rillingen van krijg haha.
Ja dat zoontje leek het wel gek te vinden ook dat ze zo plots vertrokken, ook de enige die nog iets van doei zei tegen die mensen van Henk Sowieso komt hij, terwijl het nota bene het enige kind is tussen die volwassenen, steeds veel wijzer en normaler over dan zân moeder en co. Treurig eigenlijk haha.
Ja vond ik ook, hij keek ook zo wijs ofzo?!
Ja ik trek hem ook heel slecht.
Maar dat komt ook doordat hij in een vorige relatie flink vreemd gegaan is, maar in MAFS echt overkomt als een zacht, breekbaar, emotioneel engeltje dat nooit een vlieg kwaad zal doen.
Daardoor voelt het alsof hij een rol speelt en stiekem ondertussen al zit vreemd te gaan op zijn mobiel ofzo.
Ja, ik ben erg bevooroordeeld als het op Jeroen aankomt.
Ik vind Jeroen soms een beetje overkomen als een klein kind ofzo. Hoe hij praat en hoe hij soms kijkt.
En ik denk eigenlijk ergens dat Robin er klaar mee is.
Hahah ja hij was echt ready om zonder ook maar doei te zeggen in die auto te stappen.
Ik denk oprecht dat als ze niet werden gevolgd door het programma dat ze elkaar ook niet meer zouden opzoeken.
Vind het trouwens wel saai dat je in het voorstukje zag dat Chantal1 nog steeds wordt gevolgd. Die relatie is over en komt er ook niet meer, dan zie ik liever meer van de andere koppels.