Ik voel 'm ook niet helemaal tussen die twee meiden. Maar heb datzelfde gevoel eigenlijk ook bij Antoine en Jeroen. Bij beide stellen is de één heel rustig en relaxt en de ander zo onzeker/onvolwassen. Dat doet heel ongelijkwaardig aan.
Ik zou die ongelijkwaardigheid zelf ook ongemakkelijk/niet fijn vinden, maar er zijn echt zat mannen en vrouwen die zo’n verschil juist fijn vinden en het als een aanvulling zien. Dat ze een beetje aan de hand meegenomen worden door hun partner, en de ander die het fijn vind om de ander mee te nemen.
Dus die combi is niet gelijk gedoemd te mislukken toch? Zolang ze allebei maar naar die aanvulling opzoek zijn.
Nee, daar heb je gelijk in inderdaad. Ik beredeneerde het vanuit mijzelf.
Jeee die Chantal, elke keer weer hetzelfde. Helemaal Henk kapot maken ‘hij is niet energiek genoeg, niet vrolijk etc.’ en hij zegt één klein dingetje over haar en ze is zo beledigd. Heb even wat zelfreflectie meid en hou je meningen ff voor je.
Chantal: heeft het over dat Henk ‘pissen’ zegt ipv naar het toilet gaan, zo is ze niet opgevoed blabla prinsesje op handen gedragen worden etc…
Ook Chantal:KRIJG DE CHOLERA
Snap ik ook hoor! Kreeg er zelf ook wat stuiptrekkingen van.
Lulverhaal over ditte
Ik heb bijvoorbeeld een vriendin wie gewoon een prima inkomen heeft (evenveel ook als haar vriend waarmee ze samenwoont) maar daarnaast erg onzeker is. Als wij samen een dagje gaan shoppen dan vertelt ze wel eens dolblij dat haar vriend zei dat ze wel wat nieuwe broeken mag kopen, omdat ze dat wel verdiend heeft. En als hij dan ook nog eens uit een dag werken zegt dat ze goed de boodschappen gedaan heeft is ze de gelukkigste vrouw op aarde. Ze gaat ontzettend goed op dat hij die leidende rol op zich neemt en haar zo aanspreekt, en hij vindt het weer fijn dat hij die rol kan aannemen tegenover haar.
Ik krijg er zelf echt allergische reacties van maar ieder zo zijn of haar voorkeur…
Omg, ik heb acuut dezelfde allergische reactie haha. Maar ieder z’n ding inderdaad.
Ik vind Chantal2 dus zo onwijs giechelig. En dat onzekere knalt echt de tv uit. Snap dat het allemaal heel spannend is, maar heb bij haar telkens het gevoel dat ze het niet meent. Alsof ze, toen ze uitgekozen was, niet meer af durfde te haken en het nu toch maar doet. Maar ben benieuwd, wie weet zitten we helemaal mis en is het een match made in heaven!
Ik denk dat ook heel veel mensen het te veel op de match en/of hun geselecteerde partner laten aankomen. Dat ze dus heel afwachtend erin staan, omdat ‘de wetenschap dit heeft uitgekozen’ en 'hij/zij past bij mij, dus laat maar komen." Terwijl ik denk dat het goed zou zijn als ze er ook aan zouden denken dat ze de ander ook moeten versieren. Ik mis een beetje die sparkel van versieren/flirten/uitdagen of zo. Maar goed, misschien gebeurt dat wel en wordt dat gewoon niet gefilmd, of ben ik te veel temptation island gewend.
Ja daar ben ik het mee eens!
Maar misschien blijft dat toch een beetje uit, omdat ze het moeilijk vinden om iemand te versieren etc. tot wie ze zich qua uiterlijk in eerste instantie niet aangetrokken voelen? Als ik iemand echt heel erg onaantrekkelijk zou vinden, zou ik daar ook echt nooit mee kunnen gaan flirten.
Dus misschien willen ze eerst de binnenkant zien en kijken of de persoonlijkheid van de ander wel aantrekkelijk is? Dan wordt het versieren weer makkelijker.
Staat de nieuwe aflevering er nog niet op?
Bij mij op de laptop wel
De nieuwe is 15 toch? Bij mij laat hij t/m 14 zien😅
Ja ik zie nu dat dat de nieuwe is inderdaad. Toen ik de omschrijving las, had ik het idee dat ik die al gezien had😂
Moet je nagaan hoe langdradig het allemaal is
Ik vind Ingeborg en Chantal zó ongemakkelijk :’)
Afl. 14
Ingeborg en Chantal zijn inderdaad zo ongemakkelijk, maar ook dat gesprek met die familieleden dat ze echt elkaar opzoeken en dat ze zoveel fun hebben met elkaar. Ik denk dat ik de roze bril van die avond mis. Ik zie namelijk iets heel anders. Ik denk ook niet dat dit een mats made in heaven gaat zijn.
Samenvatting
Ik heb best wel hoop voor Robin en Kimberley. Vond hun beslissing juist enorm gezond. Het is eigenlijk ook achterlijk dat je trouwt met een onbekende, op reis gaat met een onbekende, in een vakantiehuisje moet met een onbekende. Vind het heel volwassen om dan samen even te zeggen: tijd om naar huis te gaan.
Snap die vakantiehuisjes niet. Laat die mensen naar huis gaan?
Ik vind Chantal en Ingeborg heel saai. Iedere keer als ze aan bod komen hoop ik dat het snel voorbij is :’)