Married at first sight

Thierry denk ik

1 like

Ahh! Kon ff niet bedenken over wie het nou ging haha!

1 like

Haha ik moet altijd zo lachen dat echt iedereen in dat programma het woord match als mets uitspreekt.

1 like

Huh waar gaan ze nou samenwonen? In een vakantie huisje?

Ik ben het eens met de dingen die over Ferry en José zijn gezegd, maar toch hoop ik stiekem dat ze een soort Patty en Bram worden. Volgens mij zijn het allebei lieve mensen.

En dat Thierry nog nooit zijn bed heeft opgemaakt
? Die kerel woont toch alleen? Het past wel perfect bij het beeld dat ik van hem had, volgens mij heb ik hem hier al een keer een kleuter genoemd. Ik vind het zo’n onsympathieke en irritante kerel ook. Kan niet precies uitleggen waarom.

7 likes

Oké dus ze gaan dus echt nep samenwonen en niet bij elkaar thuis. Naja zo stom.

Ik zou hier echt niet goed op gaan. Die commando’s van thierry

4 likes

Och Thierry wat ben je irritaaaaaaant.

Oh wat is die chantal toch lullig :hot_face:

1 like

Hahaha nee chantal is lekker classy met haar: ‘krijg de cholera’

16 likes

Ja maar echt Jezus ze is super tokkie en dan klagen over hem

1 like

Samenwonen in een vakantiehuisje? Dat is dus gewoon een verlengde huwelijksreis. Niks dagelijks leven.

Thierry, hou alsjeblieft je mond. Die aanwijzingen
 En WIE verschoonde de afgelopen jaren dan zijn bed?!

Chantal: :face_vomiting:

8 likes

GO HENK

2 likes

Zijn moeder en daarna een huishoudelijke hulp gok ik zo

3 likes

Haha die discussie tussen Henk en Chantal, mijn god. Wat een stel pubers.

2 likes

Ja echt. En dat Chantal dan ook steeds het laatste woord wil hebben. Zo vermoeiend.

5 likes

Chantal die niet tegen de ‘ik moet pissen’ uitspraken van Henk kan. Chantal drie minuten later: KRIJG DE CHOLEHRAH.

K weet niet hoor.

Edit ok. Ik lees nu de spoilers pas. Ben niet de enige die dit vreemd vond :see_no_evil:

6 likes

Ah het deed Henk best veel volgens mij (in dat interview shot zag ik echt de frustratie).

Chantal 2, van het lesbische stel, lijkt me trouwens echt belachelijk onzeker. En ongemakkelijk. Die lach steeds, die gespannen houding.

En trouwens, zij had met passen echt een andere jurk aan! Iig geen mouwen en nu wel (nog steeds Chantal 2 dus).

1 like

Ja eens over Chantal. Ik heb ook het gevoel dat zij en ingeborg qua volwassenheid op een totaal ander level zitten
 Snap deze match echt nog helemaal niet.

3 likes

Ja idd! Ik werd er haast zelf ongemakkelijk van. Vond Ingeborg zo op het eerste gezicht wat volwassener ogen. Maar wie weet! Ben heel benieuwd.

1 like