Married at first sight

Vind het zo jammer dat dit seizoen al bijna voorbij is en er nog geen koppel I gaan samenwonen. Verder trouwt er volgende week dus nog een stel, hoeveel zouden we daarvan gaan zien?

Ik kan de NL versie niet volgen in t buitenland - Is er iemand die de Australische versie toevallig kijkt? Ik ben alle YouTube clips aan t bekijken van t nieuwe seizoen. Ik kijk dit echt meer om de trash-value dan omdat ik echt geloof dat couples goed worden gematcht trouwens (de Australische versie dus). Die versie is echt alleen op sensatie gericht!

Ik ben seizoen 2 aan het kijken van de Australische versie. En ik herken eigenlijk niet wat je zegt, bij seizoen 2 gaat het bij drie van de vier koppels heel goed (tot nu toe), en het koppel waarbij het niet zo goed gaat vind ik ook eerlijk gezegd dat ze het snel opgeven allebei. Ik vind het super leuk om te kijken! Juist omdat ze naar mijn idee dus zo goed gematcht zijn haha.

Ik ben er even in gaan duiken, want ik vind het zo anders. Maar nu begrijp ik waarom we allebei zo’n andere visie hebben!
De eerste paar seizoenen zijn denk ik heel anders. Seizoen 5, 6, en nu 7 zijn met echt heel veel koppels (wel 10 ofzo) en is echt sensatie-gericht.

Ik heb de eerste seizoenen niet gekeken, door jou ga ik dat zeker doen, vind het ook echt leuk als mensen gewoon goed gematcht worden!

Ik kijk via vtm go het Australische seizoen 2 en 4 terug. En het klopt dat seizoen 4 al veel meer op sensatie gericht is. Dat seizoen doen ze ook voor het eerst iets van 10 koppels en laten ze alle mannen die mee doen en alle vrouwen (apart van elkaar natuurlijk) elkaar ook ontmoeten op de avond voor de bruiloften. En zo ontstaat er zelfs al spanning tussen alle vrouwen en mannen los van elkaar :joy: en daarna ontmoeten ze elkaar ook elke week met z’n allen. Waardoor er zelfs onderling ruzietjes enzo komen, echt heel erg op sensatie gericht.

Seizoen 2 daarintegen vind ik ook erg leuk, en idd 3 van de 4 koppels zijn een hele goede match. Vind het koppel dat niet matcht ook echt geen goede match eerlijk gezegd, en snap ook wel dat het niet werkt.

Oohh ja zeker seizoen 2 gaan kijken dan!! En @Gatenplant ook, goed om te weten dat ik iets anders van seizoen 4 moet verwachten haha.

Ja ik snap ook waarom het niet werkt bij dat ene koppel van seizoen 2, maar ze blijven allebei zo in hun eigen bol zitten, bijvoorbeeld als je merkt dat iemand het niet kan handelen dat jij maar grapjes blijft maken over iets waar hij bang voor is, dan stop je toch met die grapjes maken. Maar misschien denk ik te makkelijk. :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ja volgens mij is het dat ze gewoon zo erg botsen dat ze beiden niks meer goed kunnen doen. Daarnaast denk ik dat het leeftijds verschil ook wel te merken is bij ze. Ik vind haar wel wat volwassener overkomen. En hij is zo vol van zichzelf (zeggen zijn vrienden ook constant), dat hij volgens mij zichzelf gewoon meer waard vind dan haar. Al denk ik wel dat hij veel heeft geleerd van deze ervaring, dat kan je wel zien.

1 like
Afl. 12

Ik vond het ook zo typisch toen er Ă©Ă©n opmerking werd gemaakt die niet helemaal positief was dat het toen los ging en ze in een negatieve spiraal terechtkwamen. Toen was het alleen nog maar moddervechten en het ging van kwaad naar erger. Wat die Henk ook zegt, Chantal wil gewoon iemand die haar adoreert en haar op handen draagt.

5 likes

Oh yes. Dat laatste stukje. Kennie wachten

3 likes
Samenvatting

Chantal wil ook echt een type waarvan ik me kan voorstellen dat diegene gewoon geen interesse heeft. Houden van hoffelijkheid en afknappen op “asociaal gedrag”, maar dan zelf zo enorm asociaal zijn.

5 likes
Samenvatting

Jaaa, vraag ik me ook heel erg af!

Summary

Haha ja, ‘jij zegt heel de tijd pissen’
Chantal: ‘KRIJG DE CHOLERA’

42 likes
Samenvatting

Ik. Kan. Chantal. Niet. Uitstaan. :triumph::triumph::triumph:

Wat een enorme bord voor d’r kop. Rot op met je op handen gedragen willen worden. Hoe oud ben je? In ieder geval oud genoeg om niet meer zo veeleisend en naïef te zijn. Good luck met ooit nog een man vinden na dit programma en sterkte voor de stumper die erin tuint.

6 likes

Aflv 12

Dat (naam kwijt) ook nog nooit zijn nest heeft opgemaakt? Like seriously. Zou hem direct het huis uit zetten. Ben je 31 man man man

5 likes

O geen idee hoe ik zo’n samenvatting ding maak :joy:

Ik vond het heel raar dat Henk en Chantal eerder getrouwd waren, maar de huwelijksreis van Robin en Kimberley al verder was? Misschien omdat ze het proberen uit te rekken aangezien ze overduidelijk niet de samenwoonperiode ingaan maar toch.

Dat voorstukje van morgen ook echt

Ok, ik moet na vanavond toch even terugkomen op mijn eerdere post. Tussen Thierry en Sanne is het ineens bekoeld. Is er echt iets veranderd na die aanvaring zeggen ze beiden. En moet zij maar goed gaan nadenken wat ze wil volgens hem. Ik vond heel zijn toon en houding ineens zo vervelend. Terwijl, wat wij gezien hebben althans, het toch echt allemaal niet zo’n ding was en ze daarna allebei eerlijk naar zichzelf hebben gekeken. Blijkbaar is er achter de schermen toch meer gebeurd of gezegd.

Voor Ferry en José heb ik wel goede hoop!! En Robin en Kimberley kan denk ik nog alle kanten op. Nu leuk vakantie vieren en een beetje kussen en knuffelen. En later hoor je ze dan zeggen dat er misschien wel iets zou kunnen ontstaan. Ik vind dat altijd zo gek dat je die gevoelens nog niet hebt, maar dan blijkbaar al wel heel fysiek bent met elkaar, je als een stelletje gedraagt? Maar dat kan ook aan mij liggen, omdat het voor mij gewoon niet zo werkt.

1 like

Afl 12

wat een stom mens die Chantal. Henk is heel respectvol met zeggen dat hij het niet zo voelt maar haar alsnog een leuke vrouw vindt. En dan begint die Chantal opeens met een waslijst met alles wat hij niet is en niet goed heeft gedaan. Logisch dat Henk dan iets terug zegt. En dan is zij opeens gekwetst

9 likes

Over de ceremonie tussen Ferry en José:

Vond hem ineens al een stuk minder sympathiek toen hij in zijn geloften wilde benadrukken dat hij wel van gelijkwaardigheid houdt, maar dan wel met duidelijk verschil tussen man en vrouw. Kan best aan mij liggen hoor, maar word zelf erg kriegelig van dat soort uitspraken.

Daarna, toen hij even iets verkeerd deed ofzo: “Ja voor MIJ is het ook pas de eerste keer dat ik trouw.” Uhhh, sneer much?

Oh ja en Henk: kan die man leren om volzinnen te maken alsjeblieft? Hij slikt niet lettergrepen, maar hele zinsdelen in. Wat praat hij onduidelijk!

En Henk: “de koek is op”. Henk, vriend, er was ĂŒberhaupt nooit een koek om mee te beginnen.

En Chantal die meteen door Henk als een kanon wil worden afgeschoten in zee. I can’t.

Tl;dr: waar kijk ik naar :joy:

9 likes
Samenvatting

Huh over wie gaat dit? :sweat_smile: