Jammer dat Ingeborg niet de eerste jurk koos zeg, zo mooi!
Ze komt me trouwens vét bekend voor. Heeft zij ooit meegedaan aan een ander programma oid?
Edit: ze woont in de zelfde wijk zie ik :’)
Jammer dat Ingeborg niet de eerste jurk koos zeg, zo mooi!
Ze komt me trouwens vét bekend voor. Heeft zij ooit meegedaan aan een ander programma oid?
Edit: ze woont in de zelfde wijk zie ik :’)
Haha dit kapsalon stuk
Hahaha kapsalon is toch turks?!?
Haha nee als we een nieuw topic aanmaken dan wordt er niks meer gezegd, want er gebeurt niks
Ik moest wel lachen toen Henk ergens naar Chantal verwees (weet niet meer wat/wanneer) met ‘ja Chantal z’n blabla’
??? haha ik verspreek me ook wel eens maar heb nog nooit zijn/haar verkeerd gebruikt
Ferry en José lijkt me echt wel een goede match
Wat een verheven toon. Waarom zo onvriendelijk? Dat jij het ‘geen spoilers’ vindt, is subjectief.
Ik heb het idee dat over het algemeen in de tv topics precies gehanteerd wordt wat @Taksi vraagt: alles wat nog niet op tv geweest is, in een spoiler zetten.
Vooruit kijken heet niet voor niets vooruit kijken; het is dus niet het standaard schema. Lijkt me logisch om in deze tv topics gewoon het standaard tv schema aan te houden.
Mij boeit het ook niet als ik lees dat Henk en Chantal waterpijp roken, alsin dat er iets verklapt wordt, maar vind het zelf wel irritant dat alles door elkaar besproken wordt hier. Dan gaat het over de jurken van het lesbisch stel, denk ik ‘huh, nog niet gezien?’, en daarna weer over kapsalon, iets wat ik wel al heb gezien.
De vooruit kijkers zijn degene die beslissen en rekening kunnen houden met de reguliere kijkers, niet andersom. Reguliere kijkers zouden dit topic dan volledig moeten vermijden als ze geen enkele spoiler willen. Dat is toch jammer.
Echt, een kleine moeite, een extra knopje, doet toch geen zeer …
Haha ik hoor dit best vaak, in het Limburgs dialect, dus misschien dat het in Brabant ook wel eens fout gaat.
Toevallig laatst nog een gesprek met een man die steeds verwees naar een paar it’ers met “zij” (in het dialect) en ik dacht wow allemaal vrouwelijke it’ers?!?!?!? Maar nee, het bleken allemaal gewoon mannen te zijn
Edit: Sorry zag dat hier al het een en ander over was gezegd. Dus men hoeft dit niet te lezen.
Maar volgens mij is de algemene afspraak wel dat dit alleen geldt voor afleveringen die al op tv zijn geweest. Bij videoland kijk je vooruit dus dan heeft nog niet iedereen het gezien natuurlijk. Bij bijvoorbeeld GoT was het ook in spoilers tot de aflevering legaal in Nederland te zien was. Temptation Island ook en dat kon je ook vooruit kijken via Videoland en zo zijn er nog wel meer programma’s die je vooruit kan kijken of überhaupt niet op tv worden uitgezonden
Wat een flauwe reactie.
Excuses betuigen is ook wel weer overdreven hè, daar zegt niemand iets over.
Mensen reageren inhoudelijk op je bericht, misschien niet op het moment zelf maar ook niet daaagen later, en jij reageert daarop met ‘wat fijn dat jullie het topic in leven houden met jullie late reacties’…? Dat vind ik een flauwe reactie ja.
Haha zo bijzonder dit. Dat jij vindt dat het geen probleem is om spoilers te delen betekent niet dat er een conclusie is? Hoezo bepaal jij in je eentje dat er al een conclusie is?
Het is te belachelijk voor woorden dat mensen die vooruit kijken als de standaard gezien moeten worden en zelf bepalen voor een ander wat wel en niet in een spoiler moet? Dat zou betekenen dat degenen die niet via Videoland kijken dus eigenlijk nooit in een topic kunnen meelezen want als wij eindelijk bij die aflevering zijn beland zijn jullie inmiddels alweer de aflevering erna aan het bespreken.
Als ik een boek lees of een film ga kijken wil ik ook niet weten wat er gaat gebeuren, ook al gaat er niemand dood of wordt het mystery ermee niet onthuld. Het is gewoon veel minder verrassend en leuk als je al weet wat er gaat gebeuren, ook al zijn het geen hele grote onthullingen.
@Rockabye
Wie denk je dat je bent? De baas?
“We” hebben niets geconcludeerd, jíj hebt iets geconcludeerd.
Een forum is niet eenzijdig hè, dus jij bepaalt niet wanneer een gesprek afgelopen is en wanneer een onderwerp niet meer besproken mag worden.
Daarnaast heb ik 10 uur geleden gereageerd op een reactie van 18 uur geleden. Met je “uitgesteld” reageren.
Ik trek die verheven toon waarop je discussieert (of ja, niet discussieert maar continu probeert te constateren dat een gesprek afgelopen is) echt heel slecht. Geloof dat dat het enige is dat de sfeer niet ten goede komt.
Verder hoop ik dat je iets doet met alle reacties waarin wordt benoemd dat een spoiler een kleine moeite is. We zullen het volgende week zien
Maar het is toch een beetje raar dat jij een conclusie trekt? Er was helemaal geen conclusie getrokken? Want er waren nog steeds genoeg mensen die het graag in een spoiler zouden willen lezen.
Dan kunnen we het hier over eens zijn ja, want dit is volgens mij wat iedereen al aangaf. Dan snap ik alleen niet hoe deze discussie wederom is gestart.
Conclusie: qua spoilers gaat het hier dus precies als in alle andere topics :’)
Vonden jullie het ook raar dat die ene die ging Suppen zo in d’r string op pad ging? Vanuit het hotel al in dr blote kont, en op die supplank ook. Ik weet dat iedereen moet doen wat ie wil, maar toch wel apart dit of ben ik de enige?
En wederom zo hooghartig. Zo onnodig. Mgoed, hopelijk volgende week geen normaal geposte spoilers meer.
Oftewel 15 afleveringen over de bruiloft en huwelijksreis en dan 1 over het samenwonen en uit elkaar gaan
Ik vond het ook een beetje apart, zo’n sportieve activiteit met 2 kerels die ze niet kent. Zat erop te wachten dat ze met dr blote kont voorover van de sup kukelde (dat zou mij overkomen als ik in zo’n outfit semi awkward zou suppen)
Net de aflevering van gisteren teruggekeken. Ik vind het jammer dat omdat het zoveel koppels zijn je steeds maar zulke korte fragmenten per koppel te zien krijgt.
Vond het moment in het restaurant met Thierry en Sanne op een bepaalde manier wel heel mooi. Het was zo echt. Zij voelde zich kut, hij voelde zich kut, wist niet wat ie met zichzelf aan moest, sprak het na wat aansporing uit. Ik denk dat dat soort eerlijke momenten uiteindelijk heel goed zijn voor de band. Mocht het wat worden.