Ik vind dit seizoen echt een tegenvaller.
Hij boft blabla en dan dat lachje. Oh ik vond t mega irritant haha
Ja en dat âIk ben mooi hèâ etc. Pfffft haha. Plaatsvervangende schaamte.
Ja niks moois gezien, alleen zichzelf
Maar nee ze is zo onzeker
Zou dit in een spoiler kunnen? Dit is namelijk van de Videoland aflevering
Chantal
Dus daarom hoeft het niet? Ik vind het oprecht minder leuk om te kijken als ik al weet wat er gaat gebeuren. Omdat ik gewoon het topic lees over de afleveringen die op tv geweest zijn.
Maar is het dan heel veel moeite om de afleveringen die nog niet op tv zijn geweest in een spoiler te zetten? Dan kan iedereen zelf bepalen of hij ze wel of niet leest. Snap echt niet dat dat teveel gevraagd is.
En als aanvulling op je edit. Wel lekker makkelijk gezegd âdan moet je maar niet kijkenâ beetje doel van dit topic voorbij om pas een paar dagen later te kunnen reageren
Jij zegt enkel het er niet mee eens te zijn, ik zie weinig discussie hierboven
Hier zeg je het zelf toch ook? Ik kijk ook via videoland, maar omdat dat een betalende dienst is vind ik niet dat je er vanuit moet gaan dat iedereen het via videoland kijkt. Ik kan me goed voorstellen dat het minder boeiend is om een aflevering te kijken als hier al staat wat er gaat gebeuren.
Kleine moeite toch om even je commentaar over de vooruitgekeken afleveringen in spoiler te zetten?
Het maakt mij niet uit, maar het is toch niet zoveel moeite om afleveringen die nog niet op tv zijn geweest in een spoiler te zetten als anderen dat vragen? Niet iedereen heeft Videoland hè. Dit gebeurt bv ook altijd in het TI topic, dat ze dan in een spoiler gaan. Lijkt mij toch prima?
Ja ik vat 'm op dat je pas in dit topic moet kijken als de aflevering al op tv geweest is. Maar als hier dan ook nog spoilers staan van een aflevering die nog op tv moet verschijnen snap ik wel dat het rot is.
En ondanks dat er geen super spannende dingen gebeuren snap ik wel dat een beetje info het al verpest. Misschien juist haha, er gebeurt toch al niet veel en dan weet je al waar het over gaat.
Ik ben het verder met je eens dat mensen dit topic pas moeten openen als de aflevering al op tv geweest is, maar omdat videoland een betalende dienst is vind ik wel dat je er vanuit moet gaan dat de aflevering die op tv is geweest hier de norm is.
Overigens wist ik niet dat videoland al verder ging haha, dus goed om te weten voordat ik hier iets spoil
Helemaal mee eens, ik vind het ook storend om al posts over de op videoland al uitgezonden aflevering te lezen voordat ie op tv is geweest, mede omdat er al zo weinig gebeurd indd en dat dan ook nog eens âverpestâ wordt al daardoor. Kleine moeite toch even in een spoiler als het nog niet uitgezonden is.
Weet iemand hoeveel afleveringen dit seizoen gaat hebben? Heb nu 9 afleveringen gezien en inderdaad het gevoel dat er nog âniksâ is gebeurd, alle stelletjes zitten nog in die ontdekkingsfase.
Of je maakt een punt van even een simpele spoiler gebruiken voor een aflevering die nog niet op tv is geweest. Wat in sommige topics altijd al automatisch gebeurt. Snap echt het probleem daar niet van, kleine moeite om te nemen? Werd ook gewoon op een normale manier gevraagd door iemand. En denk dat het niet om de waterpijp gaat maar meer in zijn algemeenheid de vraag of afleveringen van Videoland in een spoiler mogen.
Ik denk ongeveer 54 ofzo
Ik heb er zelf ook geen moeite mee en ik klik toch wel op de spoilers Maar als het wordt gevraagd door anderen lijkt het me een kleine moeite en blijft het voor iedereen een leuk topic
Ik vind communiceren in spoilers zelf supervervelend, omdat het relatief veel moeite is om dat vanaf je mobiel te doen (gaat bij mij iig niet heel soepel). En ik snap het echt als het om uitslagen of grote gebeurtenissen gaat. Maar nu gaat het om de meest miniscule dingetjes, die je zelfs in het voorstukje aan het eind van de aflevering zou kunnen zien. Als je het âvolgende keer inâ stukje zien ga je toch ook de volgende aflevering gewoon lijken?
Maar als degenen die spoilers plaatsen te veel moeite vinden dan gewoon wachten met hier posten tot de aflevering op tv is geweest, ipv dat de mensen die via tv kijken een week moeten wachten met openen van dit topic (en dan alsnog kans lopen de spoilers van de week erop te zien)?
Ok het zijn geen spannende uitslagen, maar het is vriendelijk gevraagd. Vind het flauw om dat dan te negeren.
Overigens bedoel ik dat vooral voor het hele forum in zân algemeen, want dit programma is vrij saai tot nu toe helaas. Ben benieuwd naar de Vlaamse variant!
Oh ik typ ook altijd vanaf mijn mobiel maar is bij mij heel simpel eigenlijk. Nee, van die kleine dingetjes niet maar kan me wel voorstellen dat het jammer is als er iets gezegd wordt over het verloop van de huwelijksreis of zo.