Married at first sight

Welk van de vorige seizoenen is leuk om terug te kijken?

Het vorige seizoen vond ik leuk!

2 likes

2 en 4!

1 like

Man wat gaat dit tergend langzaam, en na zoooveel weken komt er nóg een koppel bij? Kan ze nu al amper uit elkaar houden en onthouden. Misschien word ik te oud maar het is too much en telkens mini stukjes per koppel, vind de belgische versie zoveel rustiger en fijner om naar te kijken. Als ik zie dat ze na zoveel weken nog steeds bezig zijn met de bruiloften vraag ik me af of ze überhaupt gaan samenwonen?

Kimberley heeft trouwens echt wat irritante trekjes, zoals dat constante knipperen met haar ogen en schudden en knikken van haar hoofd tijdens het praten.

6 likes

Iemand al vooruit gekeken op Videoland?
Er is nu een lesbisch koppel gematched,
Lijken op het eerste gezicht hele leuke vrouwen, hopelijk klikt het

Ja ik, en ik hoop het ook!

Trouwens bij Chantal heb ik nog elke keer dat ik haar zie zo de behoefte haar wenkbrauwen te verwijderen. Icm die kleding met harde kleuren en gele haren lijkt ze soms net een clowntje :see_no_evil:

6 likes

Leek mij ook een leuk stel!

Henk en Chantal kan ik echt niet meer aan. Ik weet gewoon ook niet wie ik erger vind?

5 likes

Binnenkort begint weer de Vlaamse versie! Zóveel leuker!

https://vtm.be/vtmgo/afspelen/e5adc2d38-6f2a-4e18-be15-2b63b78abf4a

1 like

Zouden ze dat mogen zeggen als het programma nog bezig is? Is toch een soort spoiler maar aan de andere kant maakt het niet zoooveel uit haha ’

spoiler over Chantal van tijdje terug

Daarom vond ik het gek dat zij op tinder was gevonden, je zou zeggen dat je dan ff wacht tot het programma af is, nu weet iedereen dat het niks wordt (als zij het echt was dan)

Aah leuk, ik vind de Vlaamse ook veel leuker!!

Ik kijk nu trouwens (vanuit Nederland gewoon!) op vtm go ook 2 seizoenen van married at first sight Australië, ook leuk!

Samenvatting

Dat is in de afleveringen van nu ook wel te zien :joy: heb niet het idee dat Chantal haar best doet en volgens mij heeft Henk de moed al opgegeven.

Nee, mogen ze niet zeggen. Als iets uitkomt krijgen ze een boete van 10.000 euro. Ik ken het buurmeisje van Jeroen en die vertelde dat. Dus dat mensen Chantal op tinder zagen, is waarschijnlijk dan ook nep.

Wait wat…nóg een koppel??

2 likes

Ja, nummer 6…

Precies mijn gedachte :sweat_smile:

1 like

Jaaa jezus die Australische versie. Onwijs entertaining, maar ook echt zo nep met al dat gedoe (wil niet teveel weggeven voor het geval mensen het niet echt kennen en toch willen zien).

Er is echt net een nieuw seizoen begonnen. Er zit bijna geen bruid tussen zonder botox en/of opgespoten lippen, my word!

1 like

Ik ben het nu aan het terugkijken maar gezien de reacties ( :joy:) is er weinig spannends gebeurd.

Kom alleen even zeggen dat ik het nooit zo mooi vind als een bh/jurk zo puntig is bij de borsten. Voor zover mijn uiterst nuttige bijdrage.

2 likes

Oh, ik hoopte al dat iemand hier over zou posten :heart_eyes:

Iemand al een pronostiekje over wat de uiteindelijke combinaties zullen worden?

Ze hebben het echt een beetje verpest met zoveel afleveringen. Andere seizoenen hadden maar 8/10 afleveringen en wij zitten nu op 11 en we zijn nog steeds aan het trouwen. Meer afleveringen was wel een leuk idee, maar laat dan meer van samenwonen zien.

7 likes

Jeetje wat tenenkrommend hoe Chantal deed en over zichzelf sprak tegen die Turkse man.

12 likes