Married at first sight

Let op!! Spoiler over de stellen

Samenvatting

Ik las op het Viva forum :rofl: dat Robin en Kimberley uit elkaar zijn. José en Ferry lijken nog wel bij elkaar te zijn.

2 likes

Jezus wat gaat het seizoen langzaam zo zelfs met die twee afleveringen per week. En nĂČg een nieuw koppel

9 likes

Mets

2 likes

Ik denk toch niet dat dit een match is (thierry en ben haar naam vergeten). in italie is het nog leuk maar in nl denk ik dat dit snel bekoeld

3 likes

Hahaha ik ga echt stuk om Chantal. ‘Auuu ik wil antibiotica he’ :joy:

5 likes

lekker zeiken op henk dat hij een hamburger bestelt en dan zelf boven een bord pasta hangen. bye chantal

3 likes

Volgens mij is er na deze zelfs nog een koppel maar daarna is het eindelijk over

1 like

Ik ben pas halverwege de aflevering maar moest zo lachen om die ‘een ùchte Turkse kapsalon’, haha meid toch. En wat een pauperhotel waar ze in zitten :flushed:

4 likes

Nou dan mag het ene koppel naar Curacao en het ander naar een pauperhotel in Antalya.

10 likes

haha ja en mooi dat ze wakker werd van het geklap in het vliegtuig haha

Ja, op IG zag ik hetzelfde wat betreft dat eerste stel.

1 like
Aflevering 9

Ik vind Robin en Kimberley echt leuk samen, jammer van die geruchten. Had op basis van wat ik nu heb gezien, wel verwacht dat ze nog bij elkaar zouden zijn. :pensive:

José en Ferry vind ik echt een goede match, ik denk dat ze er beide heel erg voor open staan en ik vind ze leuk samen!

Henk en Chantal wordt echt niks haha. Ik had hoop, maar die vooruitblik naar volgende week belooft niet veel goeds. Henk wil wel graag, maar Chantal heeft haar keuze al gemaakt ben ik bang

En eventjes: Hoe onverantwoord was dat paardenritje? Beiden nog nooit op een paard gezeten, met 1 man maar op pad (die nauwelijks Engels spreekt). Zonder cap ook nog, best gevaarlijk

Over het paard rijden in de aflevering van videoland dinsdag

Ik vond het echt niet kunnen hoe ze die man een beetje belachelijk gingen maken. Steeds Nederlands tegen hem praten, ‘zie hem eens kijken’ in zijn gezicht, hem uitlachen. Ik heb dat hele stuk uit plaatsvervangende schaamte doorgespoeld. Mijn hele beeld van Chantal weer verpest

16 likes

Shit hoe verwijder ik mn bericht en hoe spoiler ik?
Ah kak doe dit via telefoon voor t eerst en gaat helemaal mis

Oke iets van twitter plaatsen, maar blijkbaar faal ik hierin.
Dus nog een poging om te typen in een spoiler. Spoiler over robin kimberly

op twitter staat dus een roddel dat hij tijdens de opnames al een relatie had en nu met diegene samenwoont

Let me guess: the ex :eyes:

23 likes

Ik vind Kimberly een prettige, mooie en lieve stem heeft. Doet me denken aan een Disney prinses uit de jaren 90.

Ja ik ben raar
 ik weet het.

16 likes

Ik dacht toen ik haar stem hoorde: ze zou iets moeten inspreken voor een film van Disney haha

5 likes

Ja ik snap wel wat je bedoelt! Maar vind het ergens ook nep of zo overkomen.

4 likes

Hahaha ja echt precies dit!!

Wel jammer want ik was even helemaal aan het wegzwijmelen bij de beelden van de huwelijksreis, maar nu ik dit weet
 :weary: