Married at first sight

Ik zie het haar zo doen! Ze had naar aanleiding van mafs ook al een tattoo op haar been laten zettenšŸ˜…

Videoland vandaag

Ik had na dat optreden van Henk direct de scheiding aangevraagd.

Lol dat interview na de trouwerij met Robin. ā€œAls he haar had tegengekomen in de kroeg dan?ā€ Robin: ā€œHad ik haar wel een pets gegevenā€. Ehhhhhh. Dat je het durft te zeggen.

1 like

Oef ja inderdaad! Misschien hoopt ie door te breken?:stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Ik vind die Robin wel een leuke vent, zo lijkt het iig nu. Rustig, relaxed, niet zo hysterisch

1 like

Ja ik ook wel, al vind ik hem wel zoā€™n typisch player-uiterlijk hebben haha.

En ugh die Thierry in dat voorstukje weer, ik weet niet waarom maar ik erger me elke keer dat hij in beeld komt nog veel meer dan daarvoor.

2 likes

Ik vind die Jeroen heel onzeker overkomen en niet echt bij hem passen. Die vriendin Niki van Jeroen komt wel heel lief over.

2 likes

Ligt het aan mij of gaat het dit jaar extreem traag allemaal? We hebben inmiddels al 7 (?) afleveringen gezien en nog steeds heeft niet iedereen zijn bruiloft gehad? Na het kijken van een hele aflevering heb ik het gevoel dat er niets is gebeurd? En was het altijd al zo dat ze direct zoveel kusjes gaven aan elkaar? (kan me dat niet herinneren)

Kan niet wachten tot de Belgische versie weer op tv is, daar is alles leuker.

11 likes

Welke van de vorige seizoenen was het leukst? Vind het zo gek dat dit alleen op maandag en dinsdag is, I want moooore

De afleveringen duren maar 35 of max 40 minuten, volgensmij waren de afleveringen in voorgaande seizoenen een uurā€¦ Dus ik denk dat wat eerder 1 aflevering was is nu verdeeld over 2 afleveringen op maandag en dinsdag? Maar ben het met je eens, het is veel te langdradig zo. Ik vind ook dat ze veel te veel stellen tegelijk doen, elke keer zie je 5 minuten van een stel en dan weer de volgende. Vind het niet fijn kijken in ieder geval.

6 likes

Ik vind dat het tempo door Henk en Chantal een beetje is verpest, hun bruiloft gedeelte was echt veeel te lang en nu zijn in de tijd dat hun bruiloft stukjes erin zaten ooj nog 2 andere stellen en de aanloop naar hun bruiloft erin geweest
Voor mijn gevoel hebben we meeeega veel van hun gezien en gaat alles van de nieuwe stellen heel snel ineens

3 likes

Vorig seizoen was dat ook al zo. Veeel te veel bruiloft en veeeeel te weinig drama van daarna.

1 like

Alleen Ronald en Monique, en de ā€œGeef er maar een ruime aanā€ tip van zā€™n vriendšŸ˜„

2 likes

Ja, en in seizoen 2 was er tenminste ook nog lekker drama. Jong stel, die meid had er al vanaf het begin geen zin meer in en dat was echt alleen maar geklaag haha.

2 likes

Haha ik ben dit seizoen aan het terugkijken en kwam ook weer het hilarische moment tegen dat de broer van Monique een lied gaat zingen/schreeuwen. Dan pakt ie een gitaar en gaat het lied zo: TROUUUUUWEN, TROOOOUUUUHOUUUWEN
zo cringy

21 likes

Hahahahah hier kan ik nog steeds om piepen

Goed dat de naam van het hotel in beeld kwam, weet ik iig waar ik nĆ­et heen moet.

6 likes

Ik ben helemaal verbaasd over Chantals enthousiasme, vind haar ook meteen een stuk beter te doen.

6 likes

Volgende uitzending lijkt ze een Moniekje te gaan doen, lijkt uit het voorstukje.
(ā€œHij wil alleen maar patat en schnitzel, ik trek dat niet hoorā€)

4 likes

Hahahahahaha ik lig te schudden in mā€™n bed :joy: hoe kon ik dit vergeten zijn

1 like

Zou ik ook niet trekken, ik geef haar groot gelijk.

4 likes

Ik vond die matchende sokken echt heel leuk

3 likes