Ja ik zou er ook echt niet op zitten wachten dat mijn vriend zo close met zijn ex zou zijn. Andere kant: het zijn niet voor niks exen en ze hadden alle vrijheid om een relatie te beginnen voor Kimberley in t spel kwam. Maar blijft akward idee dat ze waarschijnlijk wel het bed gedeeld hebben.
Nou en die oma dan? zo’n doorschijnende blouse met een witte bh er onder die je er doorheen zag. Wel een blazertje maar gewoon keihard die bh en blote buik door de blouse heen kunnen zien.
Waarom zijn alle mannen kaal dit seizoen (behalve Henk), kan ze niet uit elkaar houden
Spoiler over mogelijke afloop Henk en Chantal:
wat een tokkie
Kunnen we misschien ook reacties op spoilers in een spoiler doen? Heb het nu al een paar keer voorbij zien komen en je kunt er vaak wel wat uit afleiden.
Ugh ineens zie ik het. Thierry doet me denken aan de vriend van mijn huisgenoot, dat vind ik ook zo’n kleuter die ‘volwassen man’ speelt. Doet zich voor als zo’n ontwikkeld persoon met veel kennis maar het voelt als een toneelspel.
Nja het is waarschijnlijk gewoon onder het mom van “Yes we did it!” (Krijg nu gelijk het Dora-deuntje in mijn hoofd). Het is natuurlijk ook wel iets mafs, dus wel een momentje waard van shiiiiiit het is nu echt. Denkik?
I see what you did there.
Haha, dat vind ik dan weer irritant: al dat gekus. Je kent elkaar totaal niet en hebt elkaar net voor het eerst gezien, maar gaat elkaar toch elke keer een kus geven en omhelzen enzo (ook buiten fotomomenten om).
Ik snap dat t akward is en dat het misschien voelt alsof je hoort te kussen en een arm om iemand heen hoort te slaan, maar ik zou op een eerste date gillend wegrennen, laatstaan bij zo’n huwelijk.
Ja daar heb je wel gelijk in, kom je een beetje in die huwelijks vibe en kun je ook aftasten of het wel een beetje oké voelt allemaal of alsof je je zus/broer kust. Maar toch ziet het er zo akward uit in de situatie, terwijl tijdens een avond stappen een kus geven dat dan weer niet zo eruit ziet. Hmpf
Ik doel oa op de reactie van @Shaaar op de spoiler over de uitkomst van Chantal en Henk. Uit die reactie kan ik redelijk afleiden hoe het zal eindigen. Het lijkt me logisch dat je pas na een aflevering in dit topic kijkt, maar ik dacht zelf dat er een ongeschreven regel was dat als je vooruitkijkt via Videoland dit wel in een spoiler moet? En de reacties hierop uiteraard ook.
Oeh, die moeder van Kimberly die nogal dwingend HALLO roept naar Robin, daar krijg ik al een beetje de kriebels van. Ze laat zich nu al gelden als schoonmoeder.
Dus uit ‘wat een tokkie’ kun jij afleiden hoe het is verlopen? Komt dat niet doordat je al veel hebt gezien en op basis daarvan een vermoeden hebt hoe het is gegaan?
Ben het ermee eens dat vooruitkijkers dingen wel in spoilers mogen zetten hoor - en reacties hierop ook - maar ik vind dit wel een beetje overdreven.
Ik bedoel, er staat niet ‘ik heb Chantal gisteren toevallig ook zien tongen met de broer van Henk’ als reactie op die spoiler.
Ik vind dit soort spoilers (dus niet over de afleveringen zelf, maar ‘ontdekkingen’ etc) in zo’n topic sowieso altijd lastig. Net als bij andere tv programma’s zoals TI en zo. Want ik ga er toch altijd op klikken Can’t help it.
Wow ja dat vond ik ook best bitchy ofzo. Echt zo van uhm hier zit ik hoor, kijk naar mij! Toch logisch dat hij ff niet weet waar hij moet kijken en dus maar gewoon naar voren kijkt? Denk dat hij zich daarna ook wel aardig “verplicht” voelde om zich aan die hele voorste rij voor te stellen. Hoe awkward
Het is geen positieve reactie, dus de kans dat de uitkomst positief is, is vrij klein. Op basis van wat ik tot nu toe had gezien had ik überhaupt niet verwacht dat ze ja zou zeggen en positief op hem zou reageren, dus wie weet stonden er meer verrassingen te wachten.
Dit is overigens niet naar Shaar toe, heb dit al een paar keer eerder zien gebeuren.
HALLO HALLO
Excuus, ik dacht juist ‘oh dit kan wel’ omdat ik ook wat een tokkie had gereageerd als het een vulgaire zoen, een tattoo van zijn hoofd of een bizarre liefdesverklaring of iets soortgelijks zou zijn. Zal erop letten.
Een tattoo van zijn hoofd ook echt hahahaha <3