Married at first sight

Ja “wat een strafkamp” ofzo zegt ze

4 likes

Haha jezus Henk wat een ongelukkig moment voor een van je ‘grappen’. Kon de krekels bijna horen.

12 likes

Iemand wie ook via Videoland kijkt (ziek thuis, geen leven)?

Die Jeroen deed een/twee jaar geleden nog mee aan AYNIL om sorry te zeggen tegen zijn vriend omdat hij vreemd was gegaan via de telefoon oid, en nu doet hij aan MAFS en is hij volgens de experts verrrrrr uit de swipe-fase? :lying_face: Wel wat frappant. En gek op media.

9 likes

Spoiler over volgende aflevering videoland

OMG ik dacht al ik herken hem ergens van! daar dus! heel frappant idd, ook wel apart… ben ook benieuwd wat zij uiteindelijk van elkaar vinden. Vind het lastig bij die twee haha!
Chantal en Henk krijg ik meer hoop in, niet dat het perse matcht maar ze vind hem volgens mij niet verschrikkelijk haha

1 like
2 likes

Ahw thanks!

1 like

Bijzondere kledingkeuze van de moeder van Kimberly voor de bruiloft van haar dochter, panterprint spijkerjasje en een leren legging. :woman_shrugging:

Haha dat einde met die onderbroek, mijn vriend zei: een Versac-zak :joy:

2 likes

Ik vind Kimberley er ook heel anders uit zien in haar jurk. Vooral door hoe haar haar en make-up gedaan is en de sluier die ze op had. Maakte haar veel ouder vond ik

1 like

Zelfs mijn vriend zei: ‘die make-up is toch nog niet af? lijkt wel uitgelopen?’

2 likes

Sanne lijkt me zo’n lieve, leuke vrouw. I don’t know, Thierry werkt me echt op m’n zenuwen. Kan er niet de vinger opleggen waarom.

4 likes

Is het jullie ook opgevallen dat tijdens de huwelijksreis Sanne en Thierry hun outfits meerdere keren kleur gecoördineerd hadden :joy:

7 likes

Hahaha ja het is meteen al een anwb koppeltje

2 likes

Het verbaast me echt dat Chantal blij is.

6 likes

Ze hebben wel echt een heel blik kale kerels opengetrokken he

13 likes

Ik vind die beste vriendin van Robin ook een beetje bezitterig overkomen juist trouwens of ligt dat nou aan mij.

3 likes

Ze zijn wel snel klef dit jaar, of lijkt dat maar zo?

Oh wauw bijzondere situatie dan

Ja dat dacht ik ook. Maar in de nieuwste aflevering zegt ze dat ze 12 jaar samen zijn geweest vanaf haar 15e…

Maar heeft die vriendin wel een partner nu? Of is ze alleenstaand met kind? Benieuwd wat Kimberley ervan vindt. Al heeft ze er misschien weinig van te vinden.

Die ex zei toch ook zoiets van ‘ze moet niet jaloers zijn’? Volgens mij zijn ze nog wel heel close, en hoewel de ex wel ok op me overkomt kan ik me voorstellen dat het best een beetje intimiderend kan overkomen hoor. Ben zelf echt niet jaloers maar als m’n vriend zou zeggen ja hoi dit is m’n bff of ja m’n ex waar ik 12 jaar mee samen ben geweest zou ik toch wel even moeten slikken vrees ik.

2 likes