Married at first sight

Ik snap dat over die lengte op zich wel… Ik ben ook lang en als een man kleiner is voel me altijd een soort lompe grote zus figuur (bij leeftijdsgenoten en jonger dan haha) en niet charmant. Wil me bij een partner toch wel leuk voelen

5 likes

Ik kan me best voorstellen dat het op papier zou moeten matchen. Als in ze lijken uit soortgelijke milieus te komen, houden wel van een feestje, hebben beiden kinderen in dezelfde leeftijd waarvan de band en interactie aardig gelijk lijkt. Maar zij staat er bij voorbaat al niet in.

Daarnaast denk ik dat die matchers iedereen is wel zouden kunnen matchen. Als dit al een echt wetenschappelijke methode voor succesvolle relaties is, zouden ze na 5 seizoenen toch wel moeten concluderen dat de succesrate niet heel hoog is.

Zo benieuwd hoe Chantal op Henk gaat reageren!

en hij op haar!

haha chantal heeft vet fancy doopnamen, verwachtingsmanagement dit hoor.

3 likes

Wat een figuur. Dat precies zij al die eerdere vrouwen ondankbaar en arrogant vindt. :joy:

10 likes

Haha echt hoor

Ze had d’r dingen geoefend met “lieve Henk” en noemde hem al steeds Henk ofzo.

Komt Sjetal nog naar die zaal of wah

1 like

Ze wist al vanaf het begin dat hij Henk heet en ze heeft het boven haar trouwgelofte gezet

Duurt zo langggg allemaal

1 like

Jahoooor, rek het nog maar even uit.

Jezus we zijn gewoon aan het einde van aflevering 4 beland en nu pas gaan we ze elkaar ontmoeten?? Zul je zien dat we hun reactie pas volgende week te zien krijgen.

Daar ben ik ook bang voor ja… Ze zijn zooooo aan het rekken
Mijn vriend zei net al, als we deze week niet het ja-woord zien van Henk en Chantal stoppen we met kijken :sweat_smile:

3 likes

Sanne draagt in aflevering 4 een groene trui en bijpassende rok. Weet iemand toevallig waar deze van zijn?

1 like

Jeeeeezus

Ohhh wat een flauw einde van deze aflevering zeg!
Enorme cliffhanger

1 like

Niet te geloven dit.

1 like

Hoelang gaan ze dit nog rekken zeg??

2 likes

Ja snap er de ballen van want iemand schreeuwt wat maar daarna zegt ze geloof ik toch ja

Zul je zien dat het huwelijk super verloopt maar dat ze last hadden van turbulentie ofzo haha

8 likes

Haha ja dit! Anders zou iedereen de ontknoping toch al weten? Ondanks dat het wel aannemelijk lijkt dat het niks wordt. Lekker twijfel zaaien, lukt ze wel. En iedereen praat erover :joy:

1 like