Married at first sight

Waren Paul en partner (even zijn naam kwijt) nog bij elkaar in de Videoland update?

Ik zou me overigens best aan zo’n experiment wagen, maar vind het tv aspect wel een te grote issue. Zie mezelf al zo huilend op die bank zitten voor half Nederland.

PETER

Sorry kon het niet laten. Denk elke keer als ik de naam hoor, ook in mijn omgeving, aan die vrouw die het 100x zei bij hem thuis :upside_down_face:

11 likes

Ahh nee :slightly_frowning_face: lieten ze ook weten wat er mis was gegaan?

Nee niet echt, het verwaterde geen gevoelens. Was sowieso maar een summiere aflevering.

Jammer! Maar uiteindelijk is er dus maar 1 koppel nog bij elkaar? Beter dan vorig seizoen :smile:

1 like

Ja klopt. Millie en Joost zijn nog samen,maar daar gingen ze verder ook niet op in.

1 like

Ik vond dit een heel timide seizoen. Geen mensen die dolverliefd op elkaar zijn geworden, maar ook geen afleveringen met ruzies/drama.

Oh wow ik was dus al helemaal in de war waarom het vanavond niet op tv was, maar het is natuurlijk maandag vandaag :sweat_smile:
Jammer om te horen dat PETER en Paul niet meer samen zijn, vond PETER en hem wel een leuk koppel.

2 likes

Ze zijn getrouwd gebleven!
Oh wacht. Laat maar :expressionless:

1 like

Ik heb me opgegeven hahaha. Heb ook al een vragenlijst moeten invullen, aan de hand van je antwoorden daarop maken ze een voorselectie of je op de testdag mag komen. Ik zal jullie op de hoogte houden, hahaha.

23 likes

Zo spannend!!! Ik doe mee aan een andere ‘dating’show en ik was een beetje aan het twijfelen en toen zei ze ‘Hahah het is geen married at first sight hé hihihi’… haha. Ben jij niet heel erg bang? Ik ben echt heel nerveus.

1 like

Het begon eigenlijk ook als een grapje en ik twijfel nog steeds echt heel erg of ik wel mee wil doen, maar je deelname was pas officieel nadat je die vragenlijst in had gevuld. Afgelopen weekend kreeg ik die vragenlijst binnen en toen ik een paar drankjes op had ging ik samen met een paar vriendinnen die lijst invullen, maar voordat ik het wist was de lijst al verstuurd en is m’n deelname dus officieel hahaha. Ik laat het denk ik allemaal maar over me heen komen… vind het nu nog niet spannend, maar dat komt wel als ik een uitnodiging krijg voor die testdag denk ik. Geen idee of ik het aan durf :sweat_smile:

Maar een datingshow lijkt me ook echt super spannend! Wordt je date daar ook helemaal gefilmd enzo?

5 likes

De datingshow gaat om eerste dates (snap je hem?) dus dat is wel een bekend concept natuurlijk, haha

3 likes

Hahaha yes, dacht al dat het daarom ging. Spannend zeg! Het filmen enzo lijkt me niet echt heel spannend, meer de reacties die je krijgt als het is uitgezonden

Ik ben banger voor het ontmoeten van de date en zijn reactie. Reacties van de buitenwereld boeien me niet zo heel erg eigenlijk

2 likes

Fijn dat je daar in ieder geval niet zoveel last van hebt. Alvast heel veel succes (en ook plezier)!

1 like

Ja jij ook!!! Ben benieuwd of je het doorzet en dan ga ik lekker kijken

1 like

Dankjewel!! Ik laat het wel weten als ik weer een mailtje heb haha

1 like

Super tof en stoer dat je je hebt aangemeld!

1 like

De vragen waren best uitgebreid! Het ging echt van wat je fijn vind qua seks tot aan welke normen en waarden je belangrijk vind, tot de band met je ouders en hoe je tegenover reizen enzo staat

1 like