Ben ik de enige die dacht dat er vandaag nog een aflevering op tv zou komen?
Edit: fucking Guus Meeuwis
Ben ik de enige die dacht dat er vandaag nog een aflevering op tv zou komen?
Edit: fucking Guus Meeuwis
Heeft die vriend ooit nog iets gehoord? Een vriendin die zich ook had opgegeven en ik hebben allebei niets meer gehoord, terwijl de testdagen tussen 1-15 juli zouden zijn volgens de mailtjes.
Hahahaha wat grappig. Zou toch wat zijn dat je daar op de testdag komt en zonder je weten wordt gekoppeld aan een man.
Ik ben benieuwd in ieder geval! Hopelijk hoor ik ook nog iets.
Heb weer een vragenlijst in moeten vullen en een introductievideo van 45 sec moeten maken. Dan wordt er gekeken of je eventueel te matchen bent met iemand en maken ze een selectie voor de testdagen. Ben heel benieuwd!
Iemand die ik ken (relatie is een beetje vaag, ze is de beste vriendin van m’n ex-schoonmoeder, maar ik zie haar vaak in de kroeg en maak dan een praatje met haar), had zichzelf ook opgegeven voor MAFS en zij heeft vorige week een bericht gehad dat ze is uitgenodigd voor de testdagen, die vinden in augustus plaats. Ik zelf heb helaas niets gehoord dus ik denk dat ik niet geselecteerd ben.
Hoi,ik was even benieuwd of je al wat gehoord had,en welke dag het is in augustus?
Ik heb J. oost op Tinder gespot. Weet niet of al bekend was dat hij niet meer samen was, maar blijkbaar niet gelukt bij hem en Millie.
Edit: voor de Googlebaarheid even met puntje. En ja was een match @Mimi
Wat jammer! Had er wel vertrouwen in bij hun.
Nu ben ik vooral benieuwd of jullie een match waren? Vond Joost wel leuk
Ahh jammer zeg! Ik spiekte af en toe op Millies instagram en daar zag je ze wel vaak samen op foto’s. Ook zoenend, dus hoopte dat ze nog samen zouden zijn. Maar kan natuurlijk in de afgelopen week gebeurd zijn, no time to waste denkt Joost.
Jemig da’s echt jammer, vond het een leuk stel!
Helaas niets meer gehoord, dus denk dat ik niet geslecteerd ben. 20 augustus zijn de testdagen
Ahh jammer zeg, maar het is nog geen 20 augustus dus…wie weet!
Ik ben nieuw hier , de uitnodiging voor in augustus heb ik wel.
Oeh spannend! Is het serieus voor je of meer voor de lol?ook 20 augustus dacht dat er meer testdagen zijn?
Nee ik het een serieuze keuze van mezelf
Ik mag maandag de 19de, dinsdag zal het wel voor de dames zijn denk ik
Spannend is het zeker maar ik heb er ook wel zin in die dag
Ben je een man dan?
Ok!
Lijkt me ook,nou heel veel plezier dan alvast!
Ja luzarl dat klopt
Dank je wel moppie
Lijkt het jullie leuk om mijn avontuur te lezen wat ik beleefd heb op die dag ?
Ja zeker leuk!