Married at first sight

Jaa! Maar je ziet dan hoe het 5 weken na de bruiloft gaat, dus je weet dan nog niet hoe het nu gaat. Om dat te weten moet je Videoland hebben, daar kun je dan nog een aflevering kijken hoe het nu gaat. Maar daar wordt je nog niet veel wijzer van :joy:. Daar hoor je eigenlijk enkel wie er nog samen zijn maar is er weinig diepgang.

precies. Ik heb het idee dat het in het seizoen met Bram en Patty veel uitgebreider in beeld kwam. Er komt dus nog een seizoen, ben benieuwd wat dat dan moet worden.

1 like

Oh huh heel apart! Voor mijn gevoel is het ook nog niet echt ofzo? Want niet iedereen heeft samengewoond toch

1 like

Ja dat gaat nog wel gebeuren in de laatste aflevering, maar echt heel beknopt en niet uitgebreid en zo

1 like

Ik vond het ook niet echt samenwonen ofzo? Het is niet dat ze er een maand zijn en ook boodschappen moeten doen en schoonmaken enz. Je ziet alleen dat ze dus samen wakker worden. Nu weet ik wel dat je niet alles ziet maar toch

1 like

Ik heb dus de amerikaanse variant gekeken, er staan er ook 3 van op videoland. Ondanks dat het allemaal mega overdreven is, want amerikaans, zit dat weer zoveel beter in elkaar. Daar gaan ze ook echt 6 weken samenwonen, moeten ze samen opzoek naar een nieuw gezamenlijk huis, samen inrichten, de feestdagen doorbrengen enzovoorts. Er is ook veel meer begeleiding van die experts, zij hebben allemaal hun eigen vakgebied en die kennis delen ze dan ook met de stellen en ze moeten allerlei opdrachten doen om elkaar beter te leren kennen. Daar is het echt zoveel meer een experiment dan dit NL’se seizoen waarbij ik het idee heb dat ze elkaar in totaal 4 keer gezien hebben
Echt een aanrader om die amerikaanse serie te kijken! Veel meer diepgang, ook over wie ze zijn als persoon en waarom ze met elkaar zouden matchen.

5 likes

Ik denk dat alleen Joost en Milly misschien bij elkaar blijven. Ik ben wel benieuwd wat er tussen Maxime en Nick is gebeurd

Ja ik volg 2 van die Amerikaanse ook op insta. Jamie Otis (met Doug) & Cortney (met Jason). Volgens mij waren zij uit seizoen 1. Maar dat seizoen vond ik ook veel leuker om te kijken

Als je zo snel gaat scheiden, wordt dan het huwelijk nietig verklaard ofzo? Of is het een officiële scheiding?

Bij 90 days to wed noemden ze dat volgens mij een annulment (?)?

Ah echt leuk van Peter en Paul

Vier weken geleden zaten we in Wenen. Nu zit ik hier te wenen. :laughing:

7 likes

Ik heb bij Pascal het idee dat ie verliefd zou zijn geworden op elke vrouw aan wie die gekoppeld was.

28 likes

En toch vind ik het sneu voor Pascal, volgens heeft hij zijn hart op de juiste plaats. Ze hadden echt een goede connectie. Maar hij had zich veel terughoudender moeten opstellen en niet als een mak hondje achter haar aan lopen.

6 likes

Ik vond het maar een raar seizoen qua wat ze hebben laten zien. Op een gegeven moment was ik wel klaar met de voorbereidingen en de bruiloften omdat dat zo lang duurde, maar de vakanties en het ‘samenwonen’ gingen weer super snel.

10 likes

Idd en hoe vaak hebben we dat citaat van dat kruintje en het rukje gehoord.

20 likes

Iemand met Videoland die de 4 maanden later video heeft gezien?

Ik heb geen Videoland en vind het best flauw dat je het alleen daar kan zien.

Ja maar zoveel heb je niet gemist, wordt amper iets verteld eigenlijk.

1 like

Het was meer een reclamepraatje voor het volgende seizoen (waar je je nog voor kunt opgeven!!). De kandidaten vertelden vooral waarom het zo’n geweldig avontuur was en dat ze het niet hadden willen missen.

2 likes

@keepyourheadup en @NewBlood, dank voor de update. Stom dat het meer reclame was.

Wie oh wie offert zich op van hier door zich op te geven? Wil mijn beste vriendin eigenlijk opgeven, maar ze komt echt nét uit een relatie dus denk dat ze me vermoord haha.

3 likes