Married at first sight

Sorry maar wat de hel is Nicks moeder voorn grijze drab met stukken erin aan het koken ‘als lunch’.

Als getrainde cringekijker, moet ik toegeven dat ik toch wel wat moeite had met de dodospeech.

12 likes

Bleke opgewarmde erwtensoep?

2 likes

Getrainde cringekijker :joy: goede, nu weet ik hoe ik mezelf voortaan kan benoemen.

1 like

vanmorgen om 6 uur de aflevering al weer gezien. Serieus, Nick??? Wat is er gebeurd tussen die twee? I wanna know! Joost en Milly ben ik wel leuk gaan vinden, net als PETER en Paul, zo leuk die twee samen. Pascal en Mirjam had ik wel een beetje aan zien komen. Pascal is zo heftig in alles. Hier ook weer in. Ben wel benieuwd naar de aflevering volgende week!

6 likes

Krijg echt jeuk van hoe Pascal zich gedraagt.
Edit: zou die aflevering over hoe het nu gaat volgende week op videoland komen denken jullie? Ben echt benieuwd.

ja wow pascal die reageerde best heftig. Nu kan ik zelf ( slecht ik weet het) slecht tegen jankende mannen. Nick zag ik niet aankomen en benieuwd naar Joost en millie

2 likes

nou sorry maar ik zal ook slecht zijn, maar hij deed alsof een relatie van járen verbroken werd. Kerel het was 4 weken en dit wist je vooraf. Ik denk echt dat hij meer kans had gehad als hij zich niet zo needy en opdringerig had opgesteld.

6 likes
laatste aflevering

Ja en hij was ook al gewaarschuwd dat zijn intense gedrag gevaarlijk kon zijn. Als ik die vrouw was had ik na 1 dag al gedacht van doe niet zo heftig en klef. Je zag dat ook echt al vanaf het begin aan haar, jammer dat hij die signalen niet opving of er iets mee deed. Vind het ergens wel sneu omdat hij volgens mij in het begin had gezegd dat hij vaak in de friendzone belandt, maar hij deed nu echt alsof de wereld verging. Had het wel met die vrouw te doen, is voor haar ook niet leuk en dan komt hij met die grote dramashow.

3 likes

Wat deed Nick? Ik wil niet kijken want het duurt steeds zo lang, zonder dat er wat gebeurt… maar ben wel benieuwd :sunglasses:

Nou idd. Ja en sorry hoor, maar ik moest echt een beetje lachen. Heb ooit zo’n date gehad. Na date 1 werd ik geappt door zijn moeder dat ze zo blij was met mij als schoondochter. Vervolgens dacht ik na date 3, dit is écht genoeg. Vertelde hem dat en vervolgens verging de wereld. Zo bijzonder! Nu hebben Pascal en Mirjam wel wat meer meegemaakt samen, maar wat een drama. Ben ook wel erg benieuwd hoe hij is zonder camera’s erbij. Maar misschien ben ik te negatief door mijn psychodate.

3 likes

Deze aflevering moet je kijken!

Nick deed niks, we weten niet wat Nick deed, maar hij heeft Maxime in elk geval gedumpt.

2 likes

Ok ik ga kijken straks :sweat_smile: thanks!

1 like

Spoiler lukt niet.

Ugh wat is Monique toch een zeikwijf :roll_eyes:

Ik ben ook benieuwd wanneer de hoe gaat het nu aflevering te zien is

Volgende week op videoland

Ik moet heel hard lachen want ik had dus ook zo iemand in mijn leven en die heette ook nog Pascal :woman_facepalming:t4: Incl huilen etc terwijl er naar mijn mening niets te huilen viel want we hebben echt maar een paar weken gedate. Vreselijk

3 likes

nou dat waren weer 16 minuten van mijn leven. Weer zo weinig diepgang. Ik had willen weten hoe het nu écht gaat met Joost en milly.

4 likes

Is vanavond al de laatste aflevering?

jaa ben het hier zo mee eens! Lekker oppervlakkig allemaal. Oké Joost en milly zijn nog getrouwd. Maar zien ze elkaar vaak, zijn er toekomst plannen. Wat is er afgelopen maanden gebeurd? Het was zo simpel van ‘we zijn nog getrouwd’. Zo jammer.
Ik vond het ook heel gek van Nick dat hij de week na de break up met Maxime een date had met die Bo. En zo breed in beeld dat ze nummers uit wisselen. Leuk voor Maxime om later te horen.

1 like