ik dacht dat die man nu ging zeggen ik ben maagd hahahahahaa
Shit. Had hier over gehoord en nu precies gemist. Kan je het in een spoiler zetten?
Ja jezus ik denk wat gaat hij nu vertellen?? Hij werd helemaal emotioneel
Wat hei zei in een spoiler?? Hahaha oke
hij zei ik snurk heel hard en heb oordoppen voor je meegenomen hahahahahahaa
Omg. Heb dus helemaal niks gemist. Haha. Thanks voor de spoiler.
Hahaha ik ook, maar toen bedacht ik me de twee kinderen. Dus toen was mijn hypothese dat ie impotent zou zijn.
Hoe doe je een spoiler op je telefoon?
Ik dacht ook dat hij ging vertellen dood ziek te zijn ofzo? Hahaha wat een drama maakte hij er van.
Ik ben benieuwd naar Ronald zijn reactie zometeen na Moniques ommezwaai?
Dat tandwieltje (bij mijn theme rechtsboven in het tekstvak) gebruiken en dan spoiler kiezen
Thanks, in een ander thema zie ik m wel!
NICE ROLAND
(Of ronald?)
gooooood for you!
Go Ronald!
Nice Ronald, goed bezig!
En ik kan die kusjes van Pascal niet meer aan!
Pascal is wel klef hoor
Ik vind hem ook echt verschrikkelijk benauwend, ik zou er keihard van wegrennen.
Denk dat Pascal op deze manier veel vrouwen afschrikt. Dat hij zelf ook niet merkt dat zij het niet prettig vindt? Of het alsnog gewoon blijft doen?
Hij zou mij ook afschrikken. Al snap ik wel dat hij blij is met zoโn mooie vrouw als Mirjam
Och och Monique smeekt hem bijna. Wat een vertoning dit.
Hij wees Monique af toen zij om nog een kans vroeg.
En ugh die Pascal ja. Die therapeut (Toch? Eรฉn van die matchers met die aparte stem) wees hem zelfs nog op zโn huwelijksdag erop dat ie ondanks zโn enthousiasme rustig aan moest doen (die zag de kans op een werkende match wellicht die eerste uren al slinken door zโn kleffe gedoe meteen haha), maar hij lijkt er niet echt naar geluisterd te hebben. Of dit is voor hem al een handrem erop, kan ook natuurlijk
Go Ronald. Ik hoop dat zij hieruit meeneemt dat ze iets minder veroordelend moet zijn. Al begon het gelijk weer toen hij aangaf dat hij die vriend had gebeld. Zoiets van oh dus je hebt je meer door hem laten leiden. Ehhh.
Edit dit was bedoeld als gewone reactie ipv bericht aan jou