Haha tering dat gesprek met die vriend
Het leek wel een soort van vader-zoon verhouding ofzo hoe die vriend hem toesprak? Alsof hij op zoek was naar bevestiging? Wel weird, maar goed dat het Ronald wat meer kracht gaf.
Jeetje dat was wel een Ă©rg kort broekje van Monique. En wat een negatief persoon is dat zeg.
Haha nou he! Ik dacht dat ze haar broek vergeten was? Maar het was een hippe jumpsuit, zoân hippe meid die Mo
Ze durft zich weer sexy te kleden na haar scheiding, maar beseft niet dat er grenzen zijn volgens mij
Spoiler over aflevering van volgende week:
Ik vond het het echt goed van Ronald dat hij nee zei, en niet meegaat met de grillen van monique. En vind pascal en Mirjam opzich wel leuk, maar zou het, als ik Mirjam was, echt irritant vinden dat hij de hele tijd zoveel kussen geeft en aanraakt. Beetje rustig aan. Ben benieuwd hoe het verder gaat met Nick en Maxime.
Ohhhh die Monique, wat is zij irritant zeg. Niet dat ik Ronald leuk vind, maar die Monique zou ik soms echt willen slaan.
Ben ik de enige die meteen even op haar Facebook is gaan kijken?? Helaas zo goed als alles op privé staan
Ik val in herhaling maar jongens, Peter en Paul <3
Als dit geen Patty-en-Bramhuwelijk wordt dan weet ik het ook niet meer.
Same
Haha goeie achternaam heeft zij wel
Ze heeft ook een fb pagina (weet de naam zo ff niet) en een blog volgens mij. Daar schrijft ze ook specifiek over MAFS. Ben wel heel benieuwd hoe het dan afloopt, gezien de nu zo de aandacht zoektâŠ
Cringe bij dit dodo verhaal
Joost is zo lief, maar gewoon te lief. Ik zou dat zelf ook echt niet trekken en Millie denk ik ook niet op den duurâŠhoop het wel voor ze!
Is hij nou echt pissig over drie ring?..
Ik mag die Monique eeeeecht niet.
Nee volgens mij was het âboosâ worden grappig bedoeld, alleen is ie een beetje ongemakkelijk als ie sarcastisch doet.
Ik loop ietsje achter. Maar die dodo speech is toch gewoon doffe ellende
Ik zit ook nu bij dat dodo stuk. Man man man.