Ik had er van de week een discussie met webwinkelkeur over en die staan dus totaal aan de consumenten kant. Ik gaf aan prima als ik iets verkeerds heb gedaan of iets is niet naar wens dat ik een negatieve review krijg. Met uitleg doe ik er 100% mijn best voor om het op te lossen. Zonder uitleg kan ik er niks mee.
En zij vinden dat is de klant hun goed recht ik zei maar dan kan iedereen gewoon maar random 1 ster gaan uitdelen. Ja dat klopt.
Jaa ook zo bij Trustpilot, die bellen mij wekelijks om mij te laten betalen om de reviews te verbeteren, zodat ik positieve klanten een uitnodiging kan sturen, lekker hypocriet. En als er dan een trol binnen zit of letterlijk smaad of laster dan doen ze niks.
OkƩ, misschien stel ik me gruwelijk aan maar ik kreeg vanavond een bericht van iemand met de vraag of een meubel er nog is, en dat hij hem eventueel morgen wil ophalen. Dat zou ideaal zijn, maar ik nam even een kijkje op zijn profiel, en die is dus pas ƩƩn dag oud en merk dat ik nu gelijk achterdochtig ben. Ik kan nergens op baseren dat het een betrouwbaar iemand is, geen eigen advertenties of beoordelingen. Ben ik raar? Of zeggen jullie van joh boeieh
Misschien heeft hij voor jouw meubel wel het account aangemaakt. Ik heb ook geen eigen account en zou er ook een moeten maken als ik iets zou zien
Het is natuurlijk altijd goed om alert te zijn met kopen en verkopen op internet. Maar waar ben je in dit geval ābangā voor? Ik sluit me ook wel aan bij Vaiana
@Vaiana @Woodkid ja ik denk ook wel dat het ongegrond is, maar het is meer een beetje huiverigheid mbt mān adres geven en dat er dan iemand hier komt. Is eerder goed gegaan maar meer dat ik verder in dit geval geen dingen heb om zijn betrouwbaarheid te toetsen. Ik zie denk ik meer beren op de weg dan nodig. Jullie reacties helpen wel in ieder geval, bedankt
Is het mogelijk om eventueel op een openbare plek af te spreken? Dus grotere weg in de buurt ipv direct in de straat? Weet natuurlijk nu niet of je een bank of bijzettafeltje bedoeld. Snap dat het met een bank lastig gaat.
Heb trouwens zelf ook geen account. Zou dat dan wel aanmaken als ik serieus geĆÆnteresseerd zou zijn.
Het gaat dus helaas wel om een bank, anders zou dat idd een optie zijn. Maar heb nav de eerdere berichten hierboven toch maar wel gereageerd en als het goed is kan het vandaag nog opgehaald worden. Nu nog even wachten op het bericht vanuit zijn kant dat hij vervoer heeft kunnen regelen. En een vriend kan er even bij zijn eventueel, dus dat is wel prettig.
Ik kreeg een bod van 7 euro inclusief verzenden voor een paar nieuwe schoenen.
Als je dan je postnl verzendlabel online aanmaakt hou je toch 25 cent over. Snel verdiend
Wat denken zulke mensen
Hoe isnhet gegaan?
Lief dat je het vraagt! Alles is gewoon goed gegaan, het waren een paar studenten die hem vanmiddag hebben opgehaald dus helemaal top
Ik koop doorgaans alleen tweedehands vakliteratuur via marktplaats en dat gaat altijd wel goed eigenlijk. Maar ik heb nu dus een toffe schoolplaat gekocht, communicatie, betaling en verzending verliep prima, maar er zit een dikke kras op opeens. 50/50 of ik dat per ongeluk zelf heb gedaan bij het uitpakken of zij mehhhh.
Meer een zelfergernis misschien
Overigens issie mooi genoeg on te houden en zou ik het ook gekocht hebben voor die prijs met kras, maar ik kan er gewoon niet tegen dat ik nooit zal weten wiens schuld het is
Hier precies hetzelfde! Zit ineens een mega kras op maar weet niet of het door mezelf kwam tijdens het uitpakken of dat het er al opzat
Waarom verkopen mensen Primark spul voor een veel hoger bedrag via Marktplaats? Nee, ik wil geen 20 euro uitgeven als iets normaal 15 euro kost.
Vorige week kreeg ik een reactie op een jurkje wat ik verkocht. Maandag heb ik het jurkje verzonden en met gelijk oversteken zou ik mijn geld pas krijgen wanneer ze het jurkje in huis heeft. Blijkbaar is het pakketje nog niet bij haar aangekomenā¦ hoop niet dat ze mij heeft opgelicht. Vind ik eerder zonde van het jurkje dan van de 15 euro die ik misloopā¦
Heb je geen track en tracecode?
Ben tot nu toe best tevreden over Vinted (kopen en verkopen) maar de Fransen willen echt voor een dubbeltje op de eerste rang zitten zeg. Een gloednieuwe blush van MAC die ik al voor bijna niks verkoop, krijg ik een bod van ā¬6? What about no? Kijk ik op der profiel en bied ze zelf een gebruikte blush van NYX aan voor ā¬7. Lol, ga weg hoor.
Ik heb nog nooit meegemaakt dat Fransen hebben geprobeerd af te dingen, altijd Nederlanders (doe het zelf ook:p).
Als mensen bij mij afdingen, kijk ik ook altijd op hun profiel. Als ze een hm shirt voor 8 euro proberen te verkopen, wijs ik hun bod altijd af:ā)