Nee hij was gewoon vriendelijk gelukkig, maar hij kwam wel een beetje tammie over dus denk dat het daar aan lag. Maar ik heb het product dus eind goed al goed
Jemig echt aso, dat ze dat nog durft. Ben wel benieuwd wat voor āexcuusā ze had
Ah jammer, stiekem hoopte ik op een spectaculair verhaal haha! Maar beter voor jou dat het in het echt meeviel
En @Xiomara , geen excuus. En toen ik zei dat ik het nogal asociaal vond begreep ze dat niet. Echt van een andere wereld dit soort mensenā¦ Het was dat ik van die stoel af moest, anders had ik hem gehouden om haar een lesje te leren
Hahaha sorry to disappoint
Ik heb het idee dat zodra je iets gratis op marktplaats zet je er zoveel meer gezeur mee hebt
Ja echt hƩ! Is ook mijn ervaring met gratis dingen weggeven via Facebook.
Wat is tammie?
(Halve) tamme, iemand die niet helemaal 100 is
Toen ik een jaar of 15 was, had ik in al mijn onschuld mijn telefoonnummer bij een advertentie voor een paar pumps geplaatst. Ineens werd ik gebeld door een man, die zei dat hij wel ā¬100 ervoor wilde betalen (ze stonden voor iets van ā¬15 te koop )ā¦ ik helemaal verbaasdā¦ hoor ik ineens allemaal gekreun en gedoe.
Bleek mijn eerste marktplaats koper een rukker. Ben nog altijd getraumatiseerd. Heb alleen wel spijt dat ik ze niet verkocht heb voor die ā¬100. Misschien kan ik het nu weer eens proberen
Ik probeer iets met een perilex stekker gratis weg te geven maar vervolgens gaan mensen mij vragen hoe ze dat moeten ombouwen naar een gewone stekker. Weet ik veel ben toch geen elektricien???
Ah ok, ik ken die uitdrukking niet. Niet heel erg leuk om mensen op die manier te beschrijven.
Dus er is eindelijk een pakketje aangekomen bij iemand en snel opgehaald. Is het goed gekeurd enzo ik vet enthousiast. Moet ik nog een week wachten tot mn geld van die vinted portemonee naar mn bank is overgemaakt. Wat is dit voorn lariekoek.
Jammer dat je Franssen niet kunt blokken of uitsluiten op Vinted
@Soy.peor Huh hoezo een week?
Ja echt he.
Geen idee dr stond het word uitbetaald 19 mei. Hopelijk komt het eerder.
Van die mensen die hun vinted pakketje niet ophalen. Dat vind ik echt raar. Gelukkig betaalt Vinted wel gewoon uit, maar toch. Je wil het zelf toch ook hebben?
Bij mij was het er vorige week na 1 dag!
Pff ik had een bloembak voor buiten tegen elk aannemelijk bod erop gezet. Iemand wilde m voor ā¬8 hebben, prima. Dus die zou gister om 19.30 komen, ik mān adres al doorgegeven, krijg ik om 19.05 ānee ik kom toch niet. Succes ermeeā - eh okĆ© thanks
Toen kreeg ik redelijk snel erna een bod van ā¬10. Dus ik gevraagd wanneer die hem kon ophalen āja morgenā, vandaag dus. Dus ik gestuurd, dat is prima, hoe laat zou kunnen?ā. Hij vroeg mān adres, ik gegeven, heb ik nu een berichtje āik zie er toch vanafā.
Waarom moet ik tot 2x toe mān adres geven waarna ze er vervolgens toch vanaf zien. Dat vind ik echt super irritant
Lijkt me alsof je in een buurt woont waar mensen liever niet komenā¦ ( grapje )