Marktplaats/Vinted ergernissen

Of mensen die bieden en het vervolgens niet kopen…

6 likes

Ja echttt! En wat @papierhier zegt ook zo irritant, haal het gewoon meteen op, ik vetstuurde het ook meteen

3 likes

Nog een Vinted-irritatie: Heb 24 april iets gekocht en ze heeft het nog niet op de post gedaan… Dacht dat je er maar max 5 dagen over mocht doen.

1 like

Heb het daarom ook uitgezet dst ze kunnen zien dat ik like. “Hee als je dit jurkje wilt, kan ik hem wel voor 50 cent minder verkopen” Ga weg!

2 likes

Volgens valt weekend daar niet bij en misschien feestdagen dan ook niet?

Oja dat zou kunnen, maar alsnog doet ze er wel erg lang over. Scheelt dat het een zomerjurkje is, dus die kan ik voorlopig toch niet aan:’)

1 like

Goed om te weten dat mensen dit irriteert haha, af en toe doe ik dit ook wel eens.

Waar ik me op het moment aan erger is dat mensen meerdere foto’s en afmetingen willen van dingen die ik verkoop voor 2/3€.

2 likes

Zelfs voor een hoger bedrag vind ik dat irritant. Mijn ervaring is dat juist die mensen het dan uiteindelijk toch niet kopen. :woman_facepalming:

2 likes

Grr wij hadden een mooie pax kast overgekocht van de vorige bewoner maar toen werd ik zwanger dus moet die kast plaatsmaken voor de babykamer. Eerst op marktplaats gezet voor een prima bedrag maar geen hond die het wilde hebben natuurlijk. Toen maar gratis. Heel veel interesse maar bijna niemand reageert nog als ik zeg dat ze hem op mogen halen. Uiteindelijk eentje gevonden die ineens binnen 10 minuten voor de deur stond (we wonen er nog niet dus ik moest mega haasten om er zelf ook op tijd te zijn). In de advertentie staat dat hij al gedemonteerd is en erg groot. Was die man gewoon met de auto wat dus nooit past en was hij teleurgesteld dat hij al gedemonteerd was?! Hoe wilde hij hem dan meenemen. Nouja die ging weer weg en wij zitten nog steeds met die kast.

Same voor de keuken die gratis af te halen is. Allemaal figuren die 1 kastje willen of alleen 1 oven of vanalles willen opmeten. tja dan heb ik 10x en afspraak en ben ik nog niet van dat ding af. Het is gratis mensen neem het asjeblieft mee en zeur niet :weary:

8 likes

Ik heb bij onze vorige verhuizing op een gegeven moment maar alles naar de stort gebracht. Zo klaar was ik met al die zeikerds die allerlei eisen en wensen hadden terwijl ze het gratis konden afhalen.

2 likes

Ja ik ben ook in staat de hele boel naar de stort te brengen maar onze punten zijn op door de verbouwing en ik dacht het scheelt mooi weer sjouwen als er mensen zijn die het op komen halen. Maar m’n lieve schoonmoeder heeft alles op de lokale Facebookgroep gezet en handelt het nu af omdat mijn frustratie te groot werd. Dus fingers crossed dat we er binnenkort toch vanaf zijn!

5 likes

Ik merk wel dat de belgen en fransen een stuk minder gierig zijn.
Ik krijg net een laag bod van een nederlander. Dus ik dacht nee heb terug geboden met een bod waar ze nog best veel korting heeft. Krijg ik t zelfde bod maar dan met 0.50 cent meer. Zo kan je t missen schat. Heb mijn bod ook veaagd met 0.50 cent minder.

5 likes

Hahaha bij zulke mensen doe ik altijd expres een tegenbod dat hoger ligt dan m’n oorspronkelijke verkoopprijs

Krijg je allemaal van die verontwaardigde berichtjes 🥲 zo klaar met al die aasgieren

12 likes

Ik wil wat spullen verkopen maar ik heb zo geen zin in al dat marktplaats gezeik. Wil gewoon een advertentie plaatsen, iemand die zegt “ik bied de hoofdprijs kom het morgen halen” en verder geen gedoe, maar nee het moet altijd moeilijk gaan met 600 verschillende foto’s uit onmogelijke hoeken.

5 likes

Ik moet zeggen dat ik de laatste tijd alleen goede reacties en fijne mensen krijg dus er is hoop!

Ik ga wat ophalen via marktplaats maar de verkoper is ZO irritant. Ben echt benieuwd naar hoe diegene eruit ziet, heb het gevoel dat het echt een mega tamme is.

3 likes

Zo irritant, stoel op mp gezeten, gratis notabene! Iemand zou hem 18.00 komen halen, maar niemand is gekomen hoor. Kom ik daarvoor expres vroeger uit mn werk? Mega asociaal :roll_eyes:

2 likes

Stond ze opeens 19.20 voor de deur hoor…

Wow mega asociaal. Had ze nog iets van een excuus?

Hoe ging dit? Was de verkoper in het echt ook vervelend?