Oké, mijn ongezouten oordeel over een aantal islanders (ik bedoel: ijslanders. En dan allemaal):
Aleks: Lijkt gewoon op Maxima. Vooral qua haar. Ik zag het een keer en nu zie ik het steeds.
Melany: Knap meisje, maar ik vind haar haar soms gewoon zooo sloom praten.
Rowena: vertrouw ik voor geen meter en ik vind haar niet geloofwaardig met Stenn.
Sebastiana: lijkt te veel op mijn oud-huisgenootje waardoor ze 1-0 achterstaat bij mij. En ik vind dr te claimerig.
Teddie: Wel een mooi meisje, doet me aan kroko-jill denken ofzo? Maar ik weet niet of Love Island voor haar wel de juiste plek is.
Kyara: Kan beter meedoen aan temptation island of ex on the beach. I know, groot vooroordeel.
Lotte: Ik moet altijd wel om haar lachen. Ze stijgt in populariteit bij mij in elk geval.
Martin: Is best grappig. Niet mijn type en ik denk ook niet zo trouw in “het echte leven”, maar hij heeft wel humor.
Jarne: Is mijn favoriet. Hij is gewoon grappig, oprecht en best slim.
Matthy: Was voor Jarne mijn favoriet maar is echt een lulletje Rozenwater geworden.
Denzel: Ik heb steeds vaker het idee dat hij wel oprecht is, maar ik snap waarom Aleks het wel lastig vindt om te geloven. Is verder niet mijn type.
Bradley: Vind ik echt een type voor Melany. Ik hoop dan ook dat hij haar gaat kiezen, maar ik denk dat hij voor Teddie kiest omdat hij geen drama in de villa wilt.
Stenn: Het kleine broertje van de villa die het fantastisch vindt dat een “oudere vrouw” hem wilt. Althans, zo komt hij over op mij dan.
Zo. Ga ik nu verder met mijn lunchpauze.