Melany
Melany die in vorige aflevering heeft gezegd dat ze zich ging openstellen naar Bradley. Wordt vervolgens gekozen door Bradley en haar wereld stort in. Que?
Matthy met Kyara!? Is dit een grap?
thnx!
Ja… ik heb hen echt nooit met elkaar zien praten
Nee idd!? Ik had echt verwacht dat hij voor Teddie zou kiezen, had deze uitslag niet echt zien aankomen.
Ik ga echt stuk om dat sarcasme van die commentator bij huilende Melany
Saaaaame. Ik vind haar echt leuk! So sad dit…
Had ik ook verwacht idd. Ben benieuwd of Kyara en Matty een leuk stel gaan vormen.
Haha same, ik moest ff wennen aan het feit dat Kaj de voice over deed maar hij is soms zo intens sarcastisch en ik moet daar echt hardop om lachen
Mee eens!
Ik moest hier meteen aan denken toen ze net tegen Bradley zei “was je handen goed he” hahaha
Wow eyeopener, ik had geen idee dat het Kaj was
Bradley doet door zijn ‘weetje’ me echt telkens denken aan Jokertje
Wat een irritant mens die Melany, ze verdween even naar de achtergrond gezien Chey maar ze pakt r momenten wel weer hoor. Als ze echt geen koppel met Bradley had willen zijn had ze dat prima kunnen zeggen. Dat gehuil nu komt zo nep over
Pfff wat is die Melany een enorme dramaqueen zeg.
Haha heerlijk die taart van Aleks
Wat is dit nou weer…
“Hey schat ik ga meedoen met Love Island want m’n DJ carrière kan wel boost gebruiken dus waarschijnlijk ga ik wel met een aantal mensen tongen daar maar uiteindelijk kunnen we dan wel 4x per jaar op vakantie goed?”
Zonder grappen, als dit waar is zou ik dit echt extreem teleurstellend vinden. Hoe vind je dit überhaupt als vriendin zijnde oké? Net zoals dat die vriendin van Alex het oké vond dat hij nog een keer mee deed met Temptation Island.