Love Island (Deel 1)

Ze mogen trouwens wel wat minder spoilen bij de voorstukjes voor de volgende dag want je weet nu al dat Bradley Rowena niet kiest omdat zij aan een tafeltje zat met Stenn

4 likes

99% zeker dat ie Melany kiest!

Matthy wat zie jij in Melany?? Snap het echt niet

6 likes

Jaa dat idee heb ik ook! Word zoveel meer gelachen nu.

Kyara mag weer naar huis van mij, vind haar zo nietszeggend.

4 likes

Volgens mij vervelen ze zich inderdaad echt veel, dat kan toch ook haast niet anders. Volgens mij mogen ze geen boeken meenemen, en ze hebben natuurlijk ook geen telefoon, dus ze moeten zichzelf echt vermaken daar.

Het enige dat zij tot nu toe heeft bijgedragen is beweren dat ze niet onder narcose is geweest tijdens haar borstvergroting, dat was natuurlijk wel een hoogtepuntje :joy:

9 likes

Haar persoonlijkheid is echt een stuk karton idd, Maarja Matty is ook niet een geweldig sprankelend persoon.

Misschien impopulaire mening maar ik vind Melany wel echt bloedmooi, veel meer dan de andere meisjes daar. Ik vind Lotte dan weer helemaal niet zo knap, viel me vooral op toen ze dr haar naar achter deed.

3 likes

Haar mond heeft zo’n permanente ontevreden stand, dat vind ik niet zo mooi. Maar ik vind geen van de vrouwen er echt uitspringen qua mooiheid, ze zijn allemaal objectief mooi, maar geen van hen heeft (voor mij) iets heel bijzonders. Bij de mannen overigens wel een beetje hetzelfde, alleen Denzel heeft wel wat speciaals vind ik.

1 like

Ja! Want in dat voorstukje voor morgen zie je hem ook aan een tafeltje zitten met meisje met bruin haar. En Rowena zit gewoon bij Stenn dus dan moet Bradley wel Melany kiezen.

Hoezo kan Stenn geen kleren opvouwen?!

4 likes

@kika haha ik vind denzel juist echt een gruwel, zie er niets in. Doe mij maar Matthy. Ik zie hem graag bij Teddie denk ik.
@Zemraluani ben ik wel met je eens, Melany heeft, vind ik, een hele mooie tint/huid en die ogen knallen er ook uit. Ze lijkt op Adriana Lima vind ik. Ze kan wel beter niets zeggen, wat ze zegt is niet veel nee.

Hoe oud is Aleks eigenlijk? Ik zie haar als een soort moederfiguur daar haha.
Edit: ze is 24! Had haar wel een stuk ouder geschat

2 likes

Smaken verschillen duidelijk, ik vind Matthy echt zo’n saaie dertien in een dozijn kerel qua uiterlijk.

@Serena Maar echt, hij is 19, geen 4
 Maar hij leert het wel meteen goed nu, Jarne is wel echt een pro, zo zorgvuldig vouw ik mijn kleding echt zelden op :grimacing:

3 likes

Moest ook wel lachen dat Stenn nog een soort van trots zei “ja broeken kan ik wel hoor” en Jarne “ja zou wat zijn als je die niet zou kunnen”

7 likes

Vind Jarne en Lotte toch ook wel een heel geschikt koppel zo samen, zie het al helemaal voor me dat ze dan later met hun korpsvrienden gaan golfen en twee kinderen krijgen Beau-Roderick en Eléonore-HélÚne

38 likes

Ik vind haar dus echt verre van knap. Een gekke mond en tanden en haar gezichtsuitdrukking is heel leeg. Vind haar ook rare maniertjes hebben of zoiets ze beweegt al ze huilde, klopt allemaal niet zo naar mijn idee. Ik vind rowena wel heel knap bijvoorbeeld. Mijn vriend vind haar dan weer heel lelijk. Smaken verschillen zullen we maar zeggen. (disclaimer: innerlijk telt uiteraard, en wie ben ik om te oordelen. Maar soms is het lekker ff oppervlakkig over uiterlijk te praten)

5 likes

Hahaha ja ik zeik ze ook allemaal af, terwijl ze allemaal objectief een stuk knapper zijn dan ik, maar is toch leuk om te doen.

Ik vind Rowena ook lelijk, met die flapoortjes. Ik vind Teddie wel knap, Sebastiana ook en aleksandra matig. Zie van lotte en die andere zwartharige het appeal totaal niet. Lotte is alleen knap door die bos haar die dr halve gezicht verbergt, dr gezicht is zo hamsterachtig en slecht gevormd.

Groetjes, Albert Verlinde.

Ik vind Martin qua persoonlijkheid wel echt leuk, maar qua looks niets. Verder vind ik alle mannen een kutpersoonlijkheid hebben en qua looks ook niks.

5 likes

hoe lang duurt deze ellende eigenlijk nog?

3 likes

Ik vind al die meiden echt prachtig. Vooral Aleks en Loco Ro.

2 likes

Ik vind Teddie heel knap maar haar persoonlijkheid trekt me nog niet echt? Ik vind Rowena dus wel echt heel leuk (ook met Stenn) ik hoop dat zij een koppel vormen, ik vind leeftijd maar een cijfer ik ken genoeg mannen van 30 die kinderachtig zijn.

2 likes

Dat vraag ik me ook af ja haha.

1 like