Voor de mensen met videoland, hij staat live!
hhaha vet random, Stenn en Rowéna samen? Dat leeftijdsverschil is denk ik toch best wel groot?
Ik ben even oud als Rowena. Ik zou er Ă©cht niet aan moeten denken een 19 jarige leuk te vinden. Ik heb deze leeftijdscategorie in mijn H5 en V6 klassen zitten en over het algemeen zitten deze jongens echt in een totaal andere fase. Ik vind Stenn af en toe ook echt kinderachtig en beĂŻnvloedbaar, dus niet echt de uitzondering der 19 jarigen.
Sorry als ik hiermee meiden met veel jongere vriendjes beledig, maar bij Rowena en Stenn zie ik het niet voor me.
Ik dacht exact hetzelfde! De jongens die nu net hun 6v-examen afgerond hebben, zijn verre van volwassen.
Sowieso, waarom is er op deze programmaâs geen leeftijdgrens van ca. 22/23. Geldt ook voor temptation e.d. Die kinderen (ja dat zijn ze), zijn voor de wet wel volwassen maar ze gooien carriĂšre wise op jonge leeftijd zoveel deuren dicht. Probeer nog maar eens te solliciteren voor een serieuze baan als deze programmaâs opkomen in Google nadat recruiters je natrekken.
Haha ik vind Sebby echt wel heel leuk
Keek vandaag een stukje livestream van Chey en Noah. Toen zei Chey dat Denzel het had gezegd tijdens het eten, en dat er tijdens het eten nooit gefilmd wordt. Dus dat daarom het niet is uitgezonden.
Hahaha Sebby. We moeten seks hebben naast het ziekenhuis
Vind Sebby echt grappig in deze aflevering
Ik heb wel eens gelezen/gehoord dat dan de microfoons en alles verwisseld worden en er wordt schoongemaakt enzo.
Ik vind t nu alweer zo saai en die challenges echt onboeiend.
Ik zou het leuk vinden als Rowena zou moeten gaan, verwacht dan de meeste veranderingen⊠zij lijkt altijd het middelpunt te moeten zijn. Ik hoop dat Teddie nog loskomt.
haha Bradley met zân vriendenboekjesvraag, âwil je deze zin voor me afmakenâŠâ
Haha Sebby verveelde zich denk ik, met haar onderzoek
Hahaha die broekjes
Ja en dus weer geen recoupeling maar morgen pas Al laat de promo voor morgen wel gewoon zien dat Rowéna er in blijft, en ook met Stenn gekoppeld is - althans ze zitten samen aan een tafel?
Heb het idee dat de twee âkampenâ bij de dames veel minder is! Sowieso is de sfeer zoveel beter nu Chey weg is
Ik vind haar ook echt een schijtwijf, zeker gezien haar leeftijd vind ik haar gedrag super irritant.
Leuk dat Bradley die vragen stelt tijdens zn dates, hij heeft er wel over nagedacht. Vind hem toch wel sympathiek.
Ze doet me denken aan mijn beste vriendin vroegerâŠzij kreeg altijd alle aandacht. Deed alsof ze dat niet leuk vond, maar probeerde altijd in t middelpunt te staan