Love Island (Deel 1)

Ik had eigenlijk (door dat voorstukje op Instagram) hogere verwachtingen van die drama trouwens :see_no_evil: Wel blij dat Chey weg is, ik hoop voor haar ook dat ze deze aflevering niet terug kijkt (of juist wel)

Ja ik vind het ook vreemd van Denzel, want er hangen overal camera’s, en Lotte had aan het einde een gesprek met Jarne dat ze wel de bevestiging had dat Denzel dat zei. Waarom laat de regie dat dan niet zien?
Ik denk dat Denzel liegt, en hij zweert ook nog eens op zijn moeder. :roll_eyes:

Ik ben ook bang dat Lotte wel de waarheid spreekt, vind het ook een gekke keuze van de regie. Denzel had al wat -punten mbt het vertrouwen van Aleks, dat schiet wel lekker op zo.

1 like

Ik vertrouw hem echt niet met Aleksandra :thinking:

2 likes

Ik zou deze site alleen niet bekijken als je een windows pc hebt (tenzij je een hele goede antivirus scanner hebt).

1 like

Dank! Je bent mijn held. Heb een Mac dus komt wel goed dan :slight_smile:

1 like

Omg Lotte, wat een jankschaap is dat zeg

4 likes

vanavond herkoppeling

image

3 likes

Bradley beschrijft zichzelf als lekker gek en mensenmens. Nou dan weet je ook wel genoeg :roll_eyes:

1 like

Ik hoop dat Bradley Melany kiestz

3 likes

Ja en dan kan Alex terug naar Mattie en Teddie terug naar Stenn, want ramona last niet bij hem.

Kan Denzel weg. En loco ro en die andere met dat lange zwarte haar kunnen ook weg

3 likes

Ramona :joy:

9 likes

Hahaha ik ben oprecht de naam kwijt, ik dacht steeds rexona maar dat was m ook niet?

2 likes

Haha, ik dacht oprecht dat je een grapje maakte met Ramona. Het is iig Rowena, niet heel relevant verder :joy:

1 like

Vanavond alweer??

1 like

Ja, stond op Instagram. Ben er wel blij mee dat het wat sneller gaat dan vorige keer.

2 likes

Alsof ze hier echt meelezen en doen wat wij willen :innocent:

1 like

Ik hoop echt zo dat Mattie weer met Aleks koppelt :star_struck:.

7 likes

Same! Ik gun haar ook echt beter dan Denzel.

Ik vind het ook zo random hoe beslist wordt wie als eerste mag kiezen. Eigenlijk zouden ze de volgorde ook aan de kijker moeten overlaten.

1 like