Ja inderdaad! En hij is 19, toch? Zij 27. Ik moet er niet aan denken nu (ben ook 27) met een 19-jarige jongen te gaan.
Lol, die Teddie doet ook wel drama hoor. Alsof ze weken met Stenn in een koppel zat. Ik vind Rowena en Stenn wel leuk samen haha.
Oeh Bradley is best wel leuk!
vind ik ook!!
Alleen zijn accent? Of ja, hoe hij praat. Heel erg wennen haha!
Ja dat ook, maar hij komt ook sociaal over, en redelijk nuchter.
Ik vind Jarne echt zoân lekkere vent.
Same. Hij is echt heel knap.
Eerlijk is eerlijk: deze aflevering didnât disappoint.
Ik ook! Maar pas sinds net, haha! In het begin vond ik het niets.
Heeft iemand een goede link voor me om Love Island UK te kijken? Ik heb geen zin om te wachten tot eind juli
Ik vind Teddy en Kyara zo onzichtbaar en nietszeggend.
En Aleksandra is echt een lieverd!
Die Bradley heeft zoân bekend gezicht? Toen ik m ging googlen kwam ik hier op uit haha dus vandaar
https://www.ad.nl/rotterdam/bradley-is-de-allerknapste-man-van-het-land~a1485fcf/
Ik moest hardop lachen op het voorstukje van morgen waar iemand in het donker iets laat klappen. Hoop dat het nu ook leuker gaat worden.
Misschien moet dit in impopulaire meningen maar ik vind die nieuwe (Bradley) echt helemaal niks.
Samenvatting
Een beetje een tokkie ofzo, en alsof ie aan de snats zit.
Was wel echt een mega leuke aflevering dit!
Zoooo die Bradley halloooo
Hij zit wel lekker met zijn neus te snuiven de hele tijdâŠ
Gevalletje niet mijn ding, maar veel plezier ermee!
Ja vind ik ook, maar het is meer: je bent echt heet zolang je je mond niet opentrekt of we je op bewegend beeld zien
Ik heb trouwens echt ZWAAR genoten van deze aflevering, haha.
Eindelijk wat drama, heerlak!
Ik verbaas me dat ze niet laten zien dat Denzel dat echt gezegd heeft, alles wordt toch gefilmd? Ook dat hij het nu toegegeven zou hebben aan Lotte, ik wil receipts. Ik vind Denzel (samen met Jarne) qua uiterlijk het meest aantrekkelijk, maar ik snap helemaal dat Aleks hem voor geen meter vertrouwt.
Wel laf ook dat Chey haar insta meteen op privé heeft gezet zeg.
Vind die nieuwe jongen trouwens wel leuk, maar ook wel een klein beetje tokkie. Ben wel benieuwd of er tussen hem en Melany wat gaat gebeuren, hoop het eigenlijk niet, want ik vind Mel nog steeds zo saai, die zeurstem gaat me echt door merg en been, net als die dispuutsmeisjesstem van Lotte.
Ik vraag me dit dus ook af! Zouden ze het expres van Denzel niet uitzenden, om de kijkers te beĂŻnvloeden? Zo nieuwsgierig. Hoop stiekem dat er binnenkort dan een âspelâ is waaruit de waarheid blijkt!
Ik vergeet ook telkens dat Kyara er in zit eigenlijk tot ze weer op die stoel zit