Het leven is als een frikandel speciaal… wat een levenswijsheid.
HAHAHAHA thanks voor dit. Kijkt vanavond meteen n stuk lekkerder
Doet me denken aan “het leven is een bitterbal” (uitspraak uit vier handen op één buik haha).
Die nieuwe lijkt me niet zo leuk nee, beetje simpel figuur. Ben benieuwd of iemand hem wat vindt.
Maar volgens mij zag je Chey ook inpakken bij het voorstukje voor vanavond, wanneer Lotte helemaal overstuur is. Ik vermoed trouwens dat Chey iets gaat zeggen als “Ik kies er zelf wel voor om eruit te gaan” zodat ze altijd kan terug koppelen op dat dat ze niet is weggestuurd.
Ik gok dat Chey een nare opmerking gaat maken dat haar vriendin (dus Lotte) voor Melany heeft gekozen en niet voor Chey hahahaha
OF Lotte vindt het niet leuk dat Chey Melany haar koffer aan het inpakken is…
Ik heb iig gesmuld van de aflevering van gisteren, ontzettend interessant om te zien hoe Chey mensen manipuleert. Ik kan me echt niet voorstellen dat je daar bevriend mee wil zijn. Hopelijk vliegt ze eruit!
Wel lullig dat Miles er dan ook nu (waarschijnlijk) al uitvliegt. Vond hem opzich wel leuk.
Maarja Denzel is leuker.
Het drama gaat blijkbaar om iets met Denzel (en Chey?), ben heeel benieuwd naar vanavond
Wat komt Lotte ongeloofwaardig over in dat filmpje, trek die manier van praten echt niet. Maar ben wel benieuwd!
Omg kan echt niet wachten!! Eindelijk actie in de tent
Echt he. Ben zo benieuwd! Nog 2 uur.
Ruzie!!!
Van mij zou Denzel wel mogen gaan (al denk ik niet dat dat gebeurd), heb helemaal niks met die gast.
Zijn we al aan het aftellen
Yessss zin in
Ik zat net videoland te refreshen tot de aflevering erop stond, voelde me heel slecht haha. Maar hij staat er op nu!
Haha no shame in the game, dat heb ik ook gedaan. Hopelijk worden we niet teleurgesteld door de drama!
hahah letsgo!! Ben heeeel benieuwd
Haha lol hoe ironisch is het dat Aleks en Matthy de grootste favorieten zijn, terwijl ze in een koppel zitten met de minst favorieten