Love Island (Deel 1)

Hopelijk komen ze ooit nog samen haha. Denk dat ze dan wel kunnen winnen.

Ook al is Matthy enorm gedaald in mijn achting, zou ik dit ook echt leuk vinden! Ik kan me niet voorstellen dat Denzel en Aleks buiten de villa een relatie zouden krijgen

4 likes

Yayyyyy! Mijn wens komt uit. Chey vliegt er eindelijk uit met haar eendenbek. Bye bye TTYN

4 likes

Jaaaaaaa, daaaaaag Chey

yo, present voor drama!

1 like

Hahahaha jezus Chey gaat niet weg zonder nog ff een goed potje drama te maken, wat is zij achterbaks zeg. Ik hoop dat zij zichzelf nog tegenkomt

2 likes

hahah huh hoezo mogen Matty en Aleksandra kiezen? Dan kiezen ze toch duidelijk voor hun eigen koppels?

doei chey - oh wat een vermoeiende vrouw is dit

Eigenlijk wel gek dat er per se twee mannen en twee vrouwen moeten staan die het minst populair waren. Miles zat er toch pas drie dagen in ofzo toen we moesten stemmen? En je kon maar 1 persoon kiezen? Dan is het niet echt gek dat Miles niet zo populair is, want hij is gewoon niet benoemd als allerpopulairste.

3 likes

met Chey als “vriendin” heb je echt geen vijanden nodig zeg

5 likes

Wat fijn dat Stenn ein-de-lijk in de gaten heeft dat Chey hem volledig emotioneel manipuleert. Ik vind hem een stuk volwassener overkomen dan Chey!

2 likes

Ik word zo blij van Stenn die nu weer helemaal opleeft

10 likes

Misschien ga ik nu iets heel naïefs zeggen, maar als het echt klopt wat Lotte en Chey beweren, is dat toch wel op camera vastgelegd?

4 likes

Hmm van mij mocht Denzel er wel uit, vind hem niet oprecht.

1 like

Ja, vind ik ook gek. :thinking: Zoveel drama is er niet dus waarom zouden ze dat dan niet laten zien.

1 like

Ja dat dacht ik ook al, lijkt me sterk dus. Maar bevestigde Lotte nou wat Chey zei? Ik was even niet zo goed aan het opletten

Lotte zou dus blijkbaar dat gesprek voor Chey hebben gehad. Dus zij had aan Denzel gevraagd of hij Chey zou willen kiezen bij de recoupling.

1 like

Ja, dus dat begrijp ik niet helemaal. Daarnaast waarom zou je je laten lenen om dat gesprek te hebben? Dat kan Chey toch lekker zelf doen. Lekker je vriendin je vuile zaakjes laten opknappen.

Ik vind Jarne echt steeds leuker trouwens?? Bye natte tosti het is gewoon een lekkere tosti nu

8 likes

Ja, ik vind Jarne ook steeds leuker worden. Volgens mij heeft hij echt een goed karakter. Echt een lieve vent

8 likes

Haha het stereotype studentenvereningmeisje komt wel naar boven in Lotte zo. :grimacing: Wat een vreselijk meidengedrag… en dan gaan huilen als ze erop aangesproken wordt.

6 likes