Ja denk ook dat Chey naar huis moet. Yessssss!
Oke dat was een anti-climax en jeeu drama morgen! Ik denk en hoop dat Chey idd naar huis moet.
Dit denk ik bij elke preview en 't valt elke keer weer net zo hard tegen.
Trueee that! Elke keer trap ik er ook weer in
Ja ben benieuwd met Lotte wat er isā¦
Denken jullie trouwens dat Denzel oprecht is met Aleks?
Haha Melany tegen Jarne: āje moet niet alle meisjes over Ć©Ć©n ehhā¦ kamp scherenā
Kan het niet zijn dat ze effectief 2 van de 4 mogen kiezen ongeacht geslacht?
Ik vond het ergens wel genieten dat die āmean girlsā Chey en Melany genomineerd zijn. Ik erger me zelf overigens meer aan Melany dan aan Chey. Melany komt achterbakser over (en voegt mijns inziens niets toe aan het programma) terwijl Chey gewoon door iedereen kut gevonden wordt.
Volgens mij hoorde ik in de promo ājullie bepalen het lot van een jongen en een meisjeā oid
Haha wauw, knap hoe Chey het weet te verdraaien. En ze heeft al zoveel levenservaringā¦
Ik hoop dat Miles naar huis gaat
Jarne is veilig toch? Gaat tussen Denzel en miles dacht ikā¦
Ik ga ervan uit dat miles en chey worden weggestuurd eigenlijk. En ik hoop het ook wel haha
Gaat over uk aflevering van gisteravond
Samenvatting
Ik heb me zo zitten opwinden over de situatie van Lucie, dat iedereen zich er maar mee bemoeit dat ze niet genoeg met de meiden optrekt. En dat het raar is dat ze het goed kan vinden met iongens. Laat haar dat lekker zelf bepalen? Je kan zo goed zien aan haar gezicht dat ze het niet snapt, dat ze niet weet wat te doen en t brak mān hart een beetje
Wow ik ben nu de laatste paar afleveringen aan het terug kijken en die Kyara haha met dr āDe Milesā .
UK
Ja, ik vond het zo sneu! Joe heeft ook echt compleet afgedaan voor me, zo bezitterig en een beetje voor haar bepalen met wie ze wel en niet om zou moeten gaan, gadver. Dat gaat ook nooit werken buiten de villa met die twee, als hij nu al niet kan handlen dat ze bevriend is met een andere jongen.
Had het denk ik trouwens leuker gevonden als er 1 nieuwe jongen was die uit Anna en Maura had moeten kiezen, van mij mag Maura wel gaan, vind haar zo overdrevenā¦ Nu gaat een van de koppels, toch? En blijven Anna en Maura en die twee nieuwe er sowieso in? Ben benieuwd welk koppel het gaat worden, ik gok Anton en Elma
Dat is toch gewoon Vlaams?
UK
Ja ik vond het ook geen geslaagde houding, ook totaal niet hoe Lucie is want volgens mij is zij heel chill, maar Joe zei zelf ook al āwe are so differentā
Ben blij dat Tommy voor Molly heeft gekozen, ik vind dat Maura het slecht aanpakte, ze wierp zich ook echt op hem, al die seksuele toespelingenā¦ niet mān favoriet.
Amy vind ik ook kut, ik vrees dat dat gedoe rond Lucie en haar ervoor gaat zorgen dat Lucie en Joe sowieso niet direct veilig zijn en ik denk Elma en Anton idd, alhoewel ik die wel zie werken maar gewoon te kort bij elkaar helaasā¦
Oh en ik vind ook mensen wel leuk hoor haha Michael bijvoorbeeld!! En Lucie
UK
Ik zou het echt leuk vinden als Lucie en Tommy een koppel worden. Vind ze echt heel leuk samen. Joe is echt een creep die Lucie heel erg manipuleert.
Chey heeft haar Instagram op privƩ gezet en haar foto gewijzigd dus ik ben er vrij zeker van dat ze eruit is.
haha heb haar profiel gister nog zitten bekijken so sad girl
En reacties uitgezet bij laatste drie posts