Love Island (Deel 1)

Sowieso dat Chey vanavond naar huis gaat, als de mannen mogen kiezen want niemand kiest haar toch? Oh misschien Denzel trouwens…

Huh is love island nu ook? Ik dacht alleen werkdagen

Edit: ik loop altijd achter maar nu nét helemaaal bij, haha! Ik ga snel kijken.

1 like

Daar kwam ik ook net achter :sweat_smile:

1 like

Ik hoop dat ze naar huis wordt gestuurd inderdaad

2 likes

En dan dat wijzen en ‘laat me uitpraten’ aarrrgghh :joy:

Elke doordeweekse avond, zaterdag een recap van de week en zondag weer een nieuwe aflevering! :blush:

Ik kijk het elke ochtend tijdens het opmaken… Ik bedenk me dus nu pas dat ik inderdaad al paar x op maandag ochtend gewoon heb gekeken :joy:

Vet dom!

1 like

Ik weet niet precies waar de mensen die op tv kijken nu zijn (ik kijk op videoland) maar woehoeeee go Stenn :tada::tada:

1 like

Oh wow zover was ik nog niet hahaha. Ik dacht ook enkel werkdagen

Op tv lopen we achter, dus nog niet veel spoilers please.

Wel binnen dezelfde aflevering toch? Of loopt tv ook nog een aflevering extra achter?

Oh sorry, maar wel dezelfde aflevering toch? Ik kijk nu aflevering 21 iig op videoland (omg ik heb dus 21 keer 45 min = 15 uur hiernaar gekeken?!?! exclusief die stomme recaps maar toch wat erg)

4 likes

Jarne wil gewoon nöken

11 likes

@punaise jaa wel dezelfde aflevering hoor, maar denk dat het wel 20min/halfuur achterloopt! :blush:

2 likes

Chey behandelt Stenn echt als een klein kind

3 likes

Haha Holly en die andere guy verdienen wel makkelijk geld met dit programma zeg hahah die hoeven echt amper iets te doen. Ben wel tevreden met de stemmen van de mensen thuis.
Oh en hoe zat het met die ranking van de mensen thuis? Want mij is niet gevraagd wie ik het heetste of minst oprechte koppel vond haha.
Edit: oh sorry ik loop voor denk ik haha maar dit zijn geen erge spoilers

3 likes

Chey moet wel even laten weten dat ze niet gedumpt is hoor!!!

5 likes

Ik zag volgens mij van de week een melding op insta stories van love island dat je die vragen kon beantwoorden

2 likes

spoilerHad gehoopt dat ze gewoon 2 jongens of 2 meisjes naar huis mochten sturen in plaats van 1-1
Ik vrees voor Miles en minder vrees voor Chey (al zie je haar nog wel in de promo voor morgen…?)

Ik heb serieus de hele aflevering geskipt om dan te zien wie eruit gaat haha

en dan weer een domme anti-climax… mag hopen dat Chey weggaat omdat ze op de grond zat in te pakken in het voorstukje haha. Melany liep achter bij de makeuptafels namelijk

6 likes