UK: Ik vind de UK versie echt top haha. Vind die Maura zo raar. Ze probeert Tommy gewoon aan te randen door hem te pushen om haar te zoenen en word ook ongemakkelijk van die seksuele opmerkingen steeds. Krijg er echt de kriebels van. Ben zo benieuwd naar de volgende recoupling en hoop dat Tommy echt voor Molly gaat . Danny en Yewanda zijn zo cute samen, zo schattig die zoen! Amber vond ik eerst onwijs stom maar vind haar nu echt steeds leuker. Lekker eerlijk en vind haar ook leuk samen met Michael.
Ze moeten Stenn eigenlijk ook even laten facetimen met het thuisfront. Net als Sebastiana en Martin.
Is vanavond weer het weekoverzicht?
Omg volgens mij wel . Had me net verheugd op een nieuwe aflevering.
Ik ook. Stom zeg!
Wel leuk dat Miles Rowéna niet meteen aan de kant schuift en dat ook duidelijk maakt op de date!
Hmm maar ik vertrouw hem niet hoor
Ik daarvoor stiekem ook niet, maar dat vond ik wel leuk om te zien! Het feit dat hij het 2x expliciet heeft gezegd, zowel op de date als bij de mannen.
Sorry voor de dubbelpost trouwens maar ik vind Love Island echt een ondergewaardeerd programma ok, 1u per dag is lastig om bij te houden maar ik kijk het terwijl ik bezig ben met andere zaken. Maar dat mensen het een saai programma vinden is zo jammer. Is juist leuk om eens iets te zien waar binge drinking niet bon ton is. Vind de mix van verschillende leeftijden ook wel nog geslaagd, zeker in vergelijking met bv. Temptation Island, waar ze allemaal piepjong leken.
Ik vind het dus ook echt super leuk en kijk er elke avond naar uit. Ik denk wel dat het programma meer gewaardeerd zou worden als er wat meer snelheid in komt. Dus vaker nieuwe islanders, vaker re-couplen etc.
Ik vind het ook echt heerlijk om naar te kijken!
Zijn er trouwens mensen die vroeger ook Paradise hotel keken? Daar lijkt het programma eigenlijk heel erg op!
Ja!! Dat was echt m’n favo
Die Kyara heeft zoveel haar en zo lang. Ik weet niet waarom maar het ziet er slordig uit en alsof je alleen maar haar ziet en niet zo goed haar gezicht. Bij Sebastiana denk ik soms ook: “Doe je haar even omhoog.” Alleen bij haar ziet het er nog wel iets verzorgder uit
Jaa vind het bij Kyara een beetje ordinair staan. Zo van die lange zwarte slierten. En haar make up ook slordig en vooral veel. Verder nog geen (inhoudelijke) mening over haar kunnen vormen.
Weet iemand hoe laat exact love island op videoland staat?
Ongeveer 20:15!
20.15/20.20. Maar hij staat dan nog niet op de hoofdpagina van al je bekeken programma’s zeg maar. Even naar de pagina van love island zelf gaan
Als dit echt is wat er is gebeurd vind ik het echt extreem overdreven?
Even in een spoiler (als het lukt) want kijk op Videoland. Maarrrrrrr
ik kan Chey echt niet aaaaaaaan. Zo vals
Komt chejneej weer met haar ‘levenservaring’ aan hahahaha man man man