Love Island (Deel 1)

Ik kijk ook, maar begin nu pas!
Wil zo graag mensen wegstemmen omg.

Haha ja die vind ik ook niet zo tof. Soms vraag ik me af waarom ik blijf kijken. Hoe veel afleveringen zijn het totaal?!

1 like

Ik vind de nieuwe meisjes niet heel leuk tbh

2 likes

Ooooooh thirsty dm’s van Chey en Denzel naar elkaar, Chey valt weer lekker door de mand

6 likes

Omg Chey ook echt in de aflv van gister; Maar niet zeggen dat het in een jet was, zeg maar vliegtuig. :face_vomiting:

15 likes

Ahw ik vind Stenn zo’n cutie, hij verdient zoveel beter. En vond die Teddie ook maar een monotone stem hebben en volgens mij kan zij niet lachen.

2 likes

Kyara lijkt me een beetje ordinair

1 like

Iets van 40 denk ik?

dat gesprek tussen chey en Denzel over hun carrière, zoooo saai

2 likes

Goeie goden ik vind Chey echt vreselijk

2 likes

Het is zó duidelijk dat Chey Denzel leuk vindt. En andersom trouwens ook

En ze vinden zichzelf leuk! Dus past goed bij elkaar

12 likes

Hahaha inderdaad!!

Ik ben al klaar met kijken!

Wie is je favoriete islander?

• Sebastiana
  • Martin
  • Denzel
  • Aleks
  • Rowena
  • Miles
  • Matthy
  • Melany
  • Chey
  • Stenn
  • Jarne
  • Lotte

0 stemmers

En wie het minst?

• Sebastiana
  • Martin
  • Denzel
  • Aleks
  • Rowena
  • Miles
  • Matthy
  • Melany
  • Chey
  • Stenn
  • Jarne
  • Lotte

0 stemmers

1 like

Stemmen op favoriete Islander, betekent dat dat de minst favoriete (Chey!!!) naar huis moet?!

1 like

Hopelijk! Of weer dat de Islanders een keuze moeten maken uit de laagste drie? Dan is er wel minder kans dat ze weg moet…

Ik heb juist het idee dat bijna iedereen daar Chey ook een beetje zat is. Maar misschien zie ik wat ik wil zien haha.

Dat idee heb ik ook wel hoor. Al die vragen die ze stelden leken er wel op te wijzen dat zij Chey ook niet oprecht vinden…

1 like

Als de mannen dat ook hebben, dan kan het, maar door die tweedeling bij de vrouwen kan het nog lastig worden misschien. Melany en Lotte willen haar vast houden (mits ze zelf niet bij de minst populaire zouden horen haha).

Ik vind Teddie leuk, mijn vriend ook haha

2 likes

Ik vind Aleksandra de leukste!!

3 likes