Echt grappig hoe die koppels omgaan met die vragen voor dat spelletje. De ene gaat over lievelingsgetallen, haarkleur, sterrenbeelden. De ander over hoeveel kinderen ze willen, wat hun perfecte date is en wat iemands’ bh maat is
2 nieuwe meiden waarvan de eerste al zegt dat ze vooral voor een leuke tijd komt… oké?
Als er twee nieuwe meiden zijn betekent dat hoop ik ook dat de mannen een keer mogen kiezen. Lijkt me wel leuker.
Ja! Vond zo gek dat ze nu niet mochten…
Woohoo vanavond drama!
Jaaaa! En volgens instagram mogen we vanavond stemmen. Hopelijk eindelijk een koppel wegsturen…
Ik hoop heel erg dat Stenn even zijn slag gaat slaan bij een van die nieuwe vrouwen. En misschien Matthy. Is Melany eindelijk bij haar zogenaamde droomman, gaat ie er weer vandoor. Zou toch mooi zijn
Ik vind dat Matthy wel bij dat nieuwe blonde meisje uit Venlo past hahaha.
Jaa daarom!! Stenn moet even actie ondernemen. Gezien de leeftijd van de twee nieuwe vrouwen vindt de productie dat ook denk ik
Neeee ik hoop dat zij achter Stenn aan gaat en chey boos word en er héél veel drama komt.
Hahah dat mag ook. Zolang chey maar boos wordt.
Hopelijk leest de productie mee
Direct na de uitzending kunnen we stemmen via de app!
Yooo wie kijkt?
Jammer dat het topic niet actiever is haha
Ik kijk! Maar altijd maar beetje half ofzo haha. Ik vind het zoveel gezeik. En die stem van Melany. En Jeeeeetjeeeee-Lotte. Haar stem trek ik af en toe ook niet.
Ik kijk nu op Videoland, maar het is die van gister denk ik?
Ik erger me het meest aan Chey. Ik hoop echt dat zij zichzelf straks terugziet en denkt: oh wat een sekreet ben ik. Maar ze is zo arrogant, denk dat ze alleen maar op zichzelf geilt.
Die van nu is aflv 19!
Yes dan kijk ik!