Ik kijk op Videoland en die aflv staat er eerder op! Zal het de volgende keer weer in een spoiler zetten.
Ik denk dat de productie gewoon de volgorde kiest die voor de meeste drama zorgt? Hoewel ze dan beter Rowena als eerst hadden kunnen laten gaan, maar misschien willen ze de spanning erin houden ofzo
Lekker voorspelbaar allemaal weer
Ik ben geloof ik in de minderheid, maar ik vond Sebastiana juist extreem irritant deze aflevering. Ik vond het gesprek van Chey en Denzel helemaal niet zo erg? En de reactie van Seba echt extreem overtrokken. En al de tweede chick die zo agressief zegt te zijn, na ālocoā Ro, maar ze zouden allebei nog geen deuk in een pakje boter meppen, denk dat Chey ze nog wel tegelijk kan hebben.
Ben overigens ook geen fan van Chey verder, vond het echt heerlijk hoe de voice over haar belachelijk maakte met haar gezeur over hoe rot ze zich voelde.
uk rip sherif ik was bijna verliefd hij was zo chill rustig en hij lijkt op stormzyā¦ zou hij er echt uit zijn gekickt door wanken in de jacuzzi?? ergens anders zag ik screenshots dat hij zou hebben gevochten maar hoe betrouwbaar dat nou isā¦ raar hoe er 0 aandacht aan werd besteed trouwens /spoiler]
UK
Ik las ook dat hij een telefoon naar binnen zou hebben gesmokkeld, dus dat is al theorie nummer 3 . Denk dat het als het is afgelopen pas naar buiten komt wat er echt gebeurd is.
Ik vond de reactie van Amy op dat Lucie en Joe ook exclusief zijn echt annoying, waarom kun je niet gewoon blij zijn voor iemand anders, het maakt dat zij en Curtis exclusief zijn (āhalf-girlfriendā) toch niet minder? Vond haar eerst wel leuk, maar hierdoor toch minderā¦
Ik ben echt fan van Amber en Michael, alhoewel ik nog steeds het idee heb dat Amber er voornamelijk zit om bekend te worden. Maar ik vind haar desondanks heel leuk, houd van die reacties van haar. Die nieuwe dude ziet er ook gewoon veel ouder uit dan 21
Ik vind het zo zonde wat Chey met haar lippen heeft gedaanā¦
Seba reageerde echt heel overdreven, maar ze heeft wel een punt toch? Chey is er wel mee bezig of ze meer opdrachten krijgtā¦ En arme Stenn, laat iemand hem verlossen van Chey.
Please kunnen ze ons (kijkers) ook niet even verlossen van cheyENNE
Stenn doet graag moeite voor een meisje, want als dat gemakkelijk gaat en hij heeft haar al de eerste nacht in zijn bed, dan denkt hij toch achteraf van: nee, dat is het niet.
Want mannen moeten jagen, en vrouwen die āmakkelijkā zijn, zijn sletjes waar je geen relatie mee aangaat . Hoe kun je op je 19e al zo ouderwets denken?!
Haha al die berichten over Chey
Maar ik vind Rowena ook heel irritant Zij heeft het ook wel hoog in haar bol hoor en het moet ook wel op haar manier gaan.
True. Ik vind alle meiden irritant eigenlijk. Alexandra nog het minste, maar die waait wel heel erg met alle Seba-winden mee, wat me ook weer ergertā¦ En Melany haar stem alleen al. Dus ja, allemaal stom
Ja inderdaad vind haar ook wel leuk en Lotte vind ik ook wel normaal alleen hoe ze praatā¦ āOH JARNā
En Melany komt nu zo weinig in beeld
Welk stel gun jij op dit moment het meest de overwinning?
- Lotte en Jarne
- Sebastiana en Martin
- Melany en Matthy
- Aleksandra en Denzel
- Rowena en Miles
- Chey en Stenn
0 stemmers
Ik had nooit verwacht dat ik voor Lotte en Jarne zou gaan, maar ik vind hun oprecht echt bij elkaar passen en ook best leuk samen. Sebastiana vind ik zo overdreven, dus die gun ik het niet haha.
Ben met de meeste eens hier dat Chey er snel uitmag. Volgens mij zit die er ook alleen maar in voor de instafollowers/sponserdeals etc. Al heb ik een beetje hetzelfde idee bij Dezel dat hij er ook niet oprecht is voor de liefde.
Op dit moment vindt ik Lotte en Jarne het leukste stel en het beste bij elakar passen. Sebastiana en Martin passen opzich ook wel bij elkaar, alleen Sebastiana doet nogal vaak overdreven.
En Stenn lijkt me opzich best een leuke jongen, vindt alleen 19 nogal een jonge leeftijd om die liefde van je leven te zoeken.
Verder is op dit moment beetje saai, de recoupling gisteren was allemaal beetje voorspelbaar. Hoop dat de nieuwe islanders voor wat opschudding zorgen.
Jaaa ik wil ook drama!
Op die insta Loveislandroddels (haha ja I know lekker fout) staat dat sommige islanders elkaar al kenden / op elkaars fotoās reageerden (bv. Rowena & Melany)
hahaha Lotte en Chey die daar zo zitten te janken in dat biechthokje