Love Island (Deel 1)

Chey mag er van mij uit hoor. Met haar bitchy opmerkingen en Stenn aan het lijntje houden. Ik erger me meer aan Chey dan aan Melany.

2 likes

Ik hoop niet dat Stenn eruit gaat! :frowning:

Gaat er deze aflevering iemand uit? :astonished:

Nee. Ik denk morgen pas. Of zelfs overmorgen haha.

Ooh oké. Dacht even dat ik wat cruciaals gemist had! Haha

Hoop dat Seba trouwens een setje word met die nieuwe. En Ro mag naar Martin dan.

Rowena vind ik wel leuk. Maar men wat is Miles oppervlakkig en hij komt ook niet al te slim over :upside_down_face:

3 likes

Cheyneej is echt een meangirl

6 likes

Volgens mij heeft Chey echt niet het beste met Stenn voor. En vind het zo zielig voor hem, want hij wordt aan het lijntje gehouden

10 likes

Ik kom net (op deze manier) Matthy tegen op tinder :joy::joy:

1 like

Haha ja bij mij kwam hij ook voorbij. Best apart

1 like

Vind het eerder raar dat diegene een match heeft, waarom zou je dit liken? Is toch duidelijk dat het een advertentie is.

Love Island UK: OMG, ik zie net op Instagram dat Sherif de villa heeft moeten verlaten omdat hij regels heeft overtreden. Zo benieuwd hiernaar.

UK loveisland

Omg!!

2 likes

Wel apart dat de vrouwen blijkbaar weer mogen kiezen.

Heftig dit. Maar betekent dit dat je niet mag mastuberen in het huis, aangezien hij ‘een regel heeft gebroken’? :joy: Waar zou hij het anders moeten doen… je deelt met 12 man een kamer, nul privacy. Overal camera’s. Vind het heftig dat het zo uitlekt.

UK

klopt :eyes:

2 likes

Ahhhh, dat verklaart het. Goed gevonden. Ben benieuwd of ze gaan vertellen waarom hij de villa heeft moeten verlaten.

1 like

Ugh ik keek net aflevering 15 en ik vind Chey zoooo onsympathiek!!! Zooo overduidelijk dat ze Stenn helemaal niks vindt en hij valt nog voor haar neppe gedoe ook. Ben benieuwd naar de recoupling straks

8 likes

Ik ben iets eerder begonnen dus ik doe ff spoiler

Samenvatting

Noah is zo doorzichtig, doe niet. Van mij mag die wel weg. En Chey is ZOOO arrogant. En kan er niks aan doen maar ik vind Matthy echt sexy in die trui.

Oh en dat geluk over “vrouwen denken teveel na/vrouwen zijn moeilijk”. JULLIE DENKEN TE WEINIG NA EN ZIJN TE MAKKELIJK.

7 likes

Hahaha die Noah inderdaad, manman hoe opvallend dit. Ik hoop dat ie eruit gaat en dat Chey op een wonderbaarlijke manier uit zichzelf vertrekt.

5 likes