Love Island (Deel 1)

Ja toen hij dát zei, zat ik echt van

afbeelding

3 likes

Maar we hebben juist meer drama nodig.

1 like

Wanneer is de volgende recoupling? Het duurt allemaal zo lang.

Ik hoop vanavond.

Wat vinden jullie van de nieuwe jongen Miles? Vindt hem een knappe jongen, maar weinig inhoud heb ik het idee.

1 like

Ja gevalletje “hij is wel thuis maar het licht brandt niet” oid.

Ik heb wel te doen met Seba :frowning: Heb ook niet het idee dat Martin oprecht is met haar. En ik heb ook te doen met Stenn. Vind Jarne trouwens wel leuker geworden!

8 likes

Ja ik vind het ook wel sneu voor Stenn. Ik vind hem echt wel lief en oprecht over komen maar heb niet het gevoel dat Chey hem echt leuk vindt

Volgens mij is Chey alleen met hem, omdat het zo wel makkelijk is. Zie die twee ook echt geen relatie krijgen. Vraag me ook af wat Chey daar doet, want krijg niet de indruk dat ze er is voor de liefde. En ik vind Aleks en Seba het leukst. Matthy schijtirritant.

2 likes

Wat een neerbuigende opmerking van Chey tijdens het cocktails drinken: ‘het gaat niet alleen maar om uiterlijk he Aleks…’

Of nouja, de opmerking zelf was niet neerbuigend maar de manier waarop ze het zei was heel neerbuigend.

7 likes

Zag op instagram dat we vanavond weer kunnen stemmen in de app. Het zal wel gaan over de vraag met wie Miles op date moet :roll_eyes:

Ik vind Aleksandra en Sebastians juist heel erg irritant.

Vond Matthy in het begin echt leuk maar na die hele situatie met Aleksandra/Rowena/Melany vind ik hem echt een sukkel :roll_eyes: Stenn is mijn favo samen met Jarne. Vind de vrouwen wel een beetje dramaqueens eigenlijk…

2 likes

Ik dacht dat er gisteren wel een recoupeling zou zijn maar dat is schijnbaar dus niet elke week?

Vorige week was het op maandag dacht ik? Dus ik hoop vanavond!

Als ik zo even snel door de aflevering heen ‘toggle’ zie ik niet iets wat er op lijkt :frowning:

Wat praten de mensen in love island allemaal sloom haha

Die logica van Matty hahah, Rowena trekt alle dekens weg dus ik ga maar op de bank liggen - ook gewoon zonder dekens haha

2 likes

Matthy steeds met z’n “ik wil iedereen te vriend houden”

2 likes

seba is 24 en heeft het leven al uitgespeeld.

8 likes

Volgens mij zit er niet echt een logica in qua recoupeling, ik hoop het niet in ieder geval.
Maar er mag echt wel wat meer actie in hoor pff, heb nu net de eerste drie afleveringen van UK gezien en die is nog steeds zo veel leuker. Er wordt minder op safe gespeeld oid, meer snelheid. Ben daarom ook helemaal klaar met Chey, die houdt Stenn echt aan t lijntje. Ik vind hem leuk, ik hoop zo dat ie dr snel loost

4 likes

Wie denken jullie dat eruit gaat? Ik dacht Noah, maar je zag hem in de beelden van morgen? Maar misschien is dat nog voor de recoupling…

Zo wat is Chey arrogant zeg

2 likes