Waarom zien we niks meer van hoe t tussen Matthy en Melanie gaat?
Waarschijnlijk gebeurt er niks haha
Ik heb trouwens het idee dat bij de Engelse vaker nieuwe mensen komen? Tot nu toe zijn Vinnie, Denzel, Rowena en Miles erbij gekomen. Er mag sowieso wel weer een vrouw bij.
Ik vind Chey zoooo irritant. Die wil echt graag overkomen als zoān cool girl die zich nooit ergens druk om maakt, maar tegelijkertijd is ze heel erg bezig met haar positie en hoe ze Stenn kan misleiden. Ik word ook de hele tijd afgeleid door die idiote lippen haha.
Ik vind bij chey ook dat haar lichaamstaal en gezichtsuitdrukking totaaal iets anders uitstraalt dan wat ze zegt of daadwerkelijk vind volgens mij. Vooral in dat gesprek met rowena op bed. Mega arrogante blikken inderdaad.
Ik moest hardop lachen om het gesprek tussen de ark van noah en Stenn;
S: āOmdat gij u aankleed met zonnebrilletjeā
N: āOmdat ik doucheā
Omg youāre back!
Haha een beetje ! Kan nog niet helemaal zonder FF.
Mogen ze vanavond eindelijk een keer opnieuw recouplen? Het duurt allemaal zo lang. Zoān groot contrast met de Britse versie waar ook vaker nieuwe islanders komen.
Gaat zo traag allemaal. Ik geloof dat ze zondag al bericht kregen over de recoupling, zit gewoon zo veel tijd tussen. Vond de aflevering van gisteren ook matig, zo jammer
jaaa het is echt saaaaaaaaai
Misschien hebben er niet zoveel mensen zich aangemeld haha.
Ik hoop eigenlijk dat er een nieuwe dame komt net voordat de recoupling gaat beginnen en zij als eerste mag kiezen. Alleen dan zou dat betekenen dat er niemand naar huis moet. hmmm
Het doet me nu meer denken aan Big Brother ofzo, een groep mensen mag de villa niet uit en wordt 24/7 gefilmd.
Waar blijven de nieuwkomers?? Die de huidige stelletjes uit elkaar drijven met veel spanning en sensatie?! En de spannende recouplings waarbij Jarne opeens voor Sebastiana kiest en Matthy voor Martin?! Wanneer gaat het minst favoriete stel eindelijk een keer naar huis???
Ik wil drama en actie mensen!!
Ja, sowieso. En nu ze zien dat er zo weinig kijkcijfers zijn (en ze dus niet insta-famous zullen worden) zal ook niet helpen
Ik denk wel dat er aanmeldingen genoeg zijn maar dat die niet voldoen aan het plaatje qua uiterlijk.
De tweedeling onder de vrouwen is wel echt constant te zien. Ik kan me niet herinneren dat dat ooit zo constant was in de Engelse versie. Misschien omdat er zo weinig wisselingen zijnā¦ Ze kunnen ook 3 vs 3 blijven.
Ik vind Chey zoān vreselijk arrogante smoel hebben, ik kan haar echt niet aan. Kan niet wachten om haar eruit te stemmen, zij heeft zoān negatieve vibe om zich heen.
Vanavond drama volgens mij!
Wat een vreselijke Chey show. Solliciteert ze voor een rolletje in gtst?
Man man man, aub duidelijk waar Shaayneeej hier voor is
#influenza