Er is weer vrij weinig gebeurd.
Ja saaaai.
En ik word moe van Matthy.
Ik vind het dan wel weer grappig dat die presentator Lotte en haar ājeeeeetjeā ook de hele tijd belachelijk maakt
Kunnen niet de helft vd deelnemers gewoon naar huis!!! En dan vooral Chey, zo saai bleh
Vind Aleksandra wel de meest love island waardige deelnemer, als iedereen meer zo zou zijn was t wel echt leuker
Ja ik vind aleksandra nu toch best leuk! En stenn ook
Hoe chey keek toen rowena aan het dansen was met stenn
Ik vind Aleksandra echt een leuke meid. En Matthy zijn gezeik ben ik zat. Ga weg met je gepraat steeds
Soms zie je ze trouwens met hun mobiel fotoās en filmpjes maken, maar die zie je daarna niet terug in de app ofzo toch?
Sommige wel op de instagram van loveisland. Maar lang niet alles volgens mij.
Ok ik heb net de love check up gekeken, programma staat op Videoland.
Ze praten dan met de afvaller, nu was het met Kaat.
En het was zoā¦ Raar en gemeen?
Ze blikken eerst terug op het moment dat ze eruit wordt gestemd. Dus zij zegt dat ze het kut vond.
Zegt Kaj: āokĆ© dan gaan we nu naar jouw highlights en alle hoogtepunten kijken, dat zijn leukere beelden!ā
En dan laten ze dat fragment zien dat Kaat naar voren stapt voor Stenn en dat hij vervolgens voor Chey kiest?! Dat is toch geen hoogtepunt
Verder laten ze de āruzieā zien tussen Seba en Kaat omdat Seba bang was dat Kaat voor Martin zou kiezen.
Daarna gaan ze naar de reacties op social media kijken en laten ze 2 berichten op social media zien waar Kaat de grond in wordt geboord.
Dat Kaat het programma verpest en dat ze arrogant is en alleen aan zichzelf denkt.
En als afsluiter krijgt ze een filmpje van de Islanders, dat is wel leuk.
Maar Kaj zegt(fonetisch) : daar staan je mede-Icelanders!
Ik cringe echt als mensen Iceland zeggen ipv Island.
Oja, voor de liefhebber: seizoen 2 van Love Island the game is nu te spelen
Ik snap echtttt de hype rond Matthy niet, zo vermoeiend. En hij praat ook alsof het lot van de wereld op zijn schouders rust, doe normaalll. Sowieso heb je zelf 90% van de drama gecreƫerd.
Verder vind ik Melany juist heel gemeen overkomen :-p
Ik loop een beetje achter met de afleveringen en Aleksandra zegt dat ze 21 is?? Vind haar er echt uitzien als iemand in de 30.
Van mij mogen Chey en Melany wel naar huis. Ik vind ze beiden echt onsympatiek overkomen. Dat gejank bij sommige meiden snap ik ook niet. Meid, je kent die kerel pas een paar dagen? Ik zal nu wel gevoelloos overkomen maar I canāt relateā¦
Love Island UK nog een kans gegeven maar het is echt al een stuk leuker dan de Nederlandse/Belgische versie. . Ben benieuwd voor wie Lucie kiest en of er jongens gaan afhaken. Vind Joe wel erg claimerig na slechts 2 dagenā¦
Nu krijg ik zin om ook de UK-versie te kijken! Via welke site doen jullie dat? Ben best bang voor virussen
Ik vond Melany ook echt irritant met dat gejank tijdens dat gesprek met Rowena, en Matty die dan toch weer toenadering zoekt bij Aleks.
Ik ben wel benieuwd of deze Nederlandse versie op een grote flop gaat uitlopen. Volgensmij is het dat nu al een beetje qua kijkcijfers, maar ik weet niet of ze er Videoland ook bijtellen. Dan komt er over 5 weken een winnend stel uit de villa dat denkt helemaal instafamous te zijn etc. en dan blijkt dat heel Nederland is afgehaakt
Maarja, de Engelse is ook gewoon leukerā¦ Ik blijf alleen maar kijken omdat ik al Videoland had (en tijdens klaarmaken in de ochtend een simpele tijdsbesteding).
Haha ja! Ik doe het ook tijdens makeuppen enzo. Ideaal!
Er komt een nieuwe Islander!
Chey is chill en zorgt niet voor drama? Ok afgeknapt op Miles