Ik vind die Rowena zo irritant.
Haar ware aard komt als snel naar boven dus “loco Row”.
Zag trouwens in de aflevering van vandaag voor t eerst echt twee kampen bij de meisjes.
Zin in vanavond, Melany lekker janken
Stel je moest een week op vakantie (gewoon vriendschappelijk) met één van de deelnemers die er nu inzitten, wie van de vrouwen zou je kiezen?
- Melany
- Lotte
- Chey
- Sebastiana
- Rowena
- Aleksandra
0 stemmers
En wie van de mannen?
- Jarne
- Stenn
- Matthy
- Martin
- Denzel
- Noah
0 stemmers
ok ik wil bij de mannen eigenlijk niemand kiezen want ik vind Noah ook niet leuk. Ik hoop dat er snel leuke mannen bijkomen!
Ik vind het wel grappig dat de meiden die ik het meest irritant vind (Chey, Melany en Lotte) ook een ‘team’ zijn haha. Echt zo de mean girls.
Ik vind Rowena echt verschrikkelijk, wat een aso. Met dat loco ro, rot op joh.
Zou ook voor Melanie kiezen, is ook veel knapper imo.
Ik vind Melany ook zoveel leuker, ik snap heel dat gezeik om girl code ook niet. Je kent elkaar een paar dagen het is niet alsof je al jaren bevriend bent.
Rowena is ook 27, is ouder dan de rest. Doe ff normaal joh. En idd je kent die anderen toch niet, bovendien pikte ze zelf Matty in van Alexandra en dat was wel oké?
Oh serieus is zij 27… Zou je niet zeggen qua gedrag.
Omg ik keek even op twitter en Melany is de ex van Karim (temptation). Ik ben jaloers, hij is Mn crush
UK E04
Wat een hypocriet is die Lucie echt, zij mag wel met Tommy flirten, maar Joe niet met Amber? Ja, Tommy heeft haar gekozen en ze moest met hem op date, maar ze koos er toch zelf voor om tijdens die date wel heel leuk en gezellig met hem te doen, en daarna ook meerdere keren hele gesprekken met hem te hebben, maar Joe mag niet 1x een gesprek hebben met een ander meisje? Hij moet maar zitten en afwachten tot zij haar keuze maakt? Hij is ook fout overigens hoor, dat hij met Amber flirt, terwijl hij helemaal niet geïnteresseerd is, maar die dubbele standaard schoot me echt in het verkeerde keelgat. En die Amy die dat dan ook aanmoedigt. Ugh.
Uk afl 4
Jaa, inderdaad! Echt heel raar. Ik moest daarom ook zo hard lachen om haar gezicht aan het einde. Echt zo van: fuuuckk, nu kan ik misschien niet meer populair doen met twee jongens die me willen.
Niemand van de UK versie van vorig jaar is nog samen
Nee, ze zitten er tegenwoordig volgens mij allemaal in om beroemd te worden, niet om liefde te vinden. Die Amber van dit jaar ook, die hengelt echt naar een plekje in Geordie Shore volgens mij.
Dit heb ik met alle reality series. The bachelor, EOTB, Temptation Island en dus ook Love Island. Alles voor de gratis shit, chirurgische ingrepen en om instafamous te zijn!!! En toch kijk ik hiernaar haha.
Jeeeetje wat een laffe kissing challenge was dit zeg.
Vond t wel stom van Seba dat ze zo ging zoenen en dan Martin hypocriet noemen.
Nou zitten er weer klaar voor, ben benieuwd of er nu eens drama komt.