Love Island (Deel 1)

What’s up met die voice over dan

Hahaha ja een andere voice over, super grappig, kan gewoon met zon “live” programma

1 like

Ja, schrok me dood toen hij begon te praten. Het is Kaj vd Ree, die youtuber / 3FM DJ. Ze zijn gewisseld omdat er veel commentaar op de vorige voice-over was.

Weet niet of ik dit veel beter vind trouwens…

1 like

Joh ik had Kaj helemaal niet herkend! Ben er ook nog niet helemaal over uit wat ik ervan vind.

Ik val oprecht in slaap als Melany praat jesus

4 likes

Zoooo maar die Melany, wat een schijnheil is dat zeg. zo zielig praten met die monotone stem van dr maar ondertussen…
Waarom kijk ik nog haha

2 likes

Hebben ze een andere stem, is 't alsnog niks hahah

3 likes

Ik vind Chey ook irritant

Edit: ik denk dat ik gewoon ieder persoon irritant ga vinden als ik ze elke dag op tv zie :joy:

1 like

Wat een zielig slachtoffer is Matthy, ben zo op hem afgeknapt haha. Vind t echt goed wat Rowena doet, hoop dat Matthy op z’n bek gaat en dat we binnenkort mogen stemmen op 1 koppel dat eruit moet en dan stem ik op Matthy en Melany!!!

9 likes

Heb wel zin om loco ro te zien, dan gaat er teminste nog iets spannends gebeuren daar

12 likes

Noah is wel een beetje een vrouwenhopper :stuck_out_tongue:

2 likes

Wat een verschrikkelijke challenge eigenlijk. Zo van je moet maar iedereen kussen of je nou wil of niet

1 like

Oef Seba… Vind het wel ver gaan, ook al is het een spel. Ik zou niet blij zijn als ik Martin was

1 like

maar het was haar signature

:roll_eyes:

Ik vind Chey veeeeel te zelfbewust.

Wat voor commentaar dan? Ik vond die vorige leuker…

Chey zit daar echt overduidelijk om “beroemd” te worden, ze vindt geen enkele van die mannen interessant volgens mij.

12 likes

Ja, dat het een te oude stem was voor zo’n programma. Dat hij geen humor had. Dus daarom hebben ze dat veranderd.

1 like

Ik vond die oude stem ook 10x beter

1 like

Ik vond hem wel lekker droog, was ook wel in de stijl van Iain Stirling, jammer dat hij weg moest. Deze nieuwe vind ik wat nietszeggend. Niet slecht ofzo, maar de ander was imho beter.

1 like