Love Island (Deel 1)

Melany en Matthy volgende keer als koppel naar huis sturen:

• JAAAA
  • Nee

0 stemmers

Ik vond Matthy in het begin echt een van de leukste in de villa, maar dat is compleet over. Snap ook niet waar Melany ineens vandaan komt?? Vind haar en Rowena allebei behoorlijk hypocriet met hun “ik wilde met Matthy koppelen” terwijl hij en Aleksandra toen best leuk met elkaar gingen

9 likes

Ik hoop zo dat Melany de volgende keer weg kan.

Edit: en Kaat was sowieso de leukste.

4 likes

Ik ook!

Arme Kaat. Hoopte op Melany haha.

3 likes

Ah ik had liever Denzel en Melany of Aleksandra naar huis zien gaan. Jammer!

2 likes

Same. Maar had helaas al meteen door dat dat niet ging gebeuren, aangezien Matthy natuurlijk mee mocht stemmen

1 like

Ik begin me steeds meer te ergeren aan iedereen. Al die meiden met irritante stemmen en alle personen lijken zo niet oprecht :sweat_smile:

4 likes

Kaat was m’n favoriet, zo makkelijk dit😠

Melany weer met r dooie gelul, ik stoor me ZO aan haar, t is bijna niet gezond meer haha

7 likes

Kaat was ook mijn favoriet :cry::cry:

1 like

Ik vind tot nu toe alle vrouwen vrij saai, dus heb niet echt een mening over dat Kaat eruit is. Was te verwachten denk ik wel. Wel blij dat Vinnie eruit is, die vond ik het meest nietszeggend van de mannen. Ik vind Sebi en Martin wel schattig, maar zie het ook niet heel lang duren. Ben benieuwd.

2 likes

Zei Chey nou tegen Stenn dat ze Melany eruit moesten stemmen? Toen ze moesten opsplitsen op de bank?

Oh ik dacht juist dat ze zei dat ze Melany er niet uit moesten stemmen :thinking:

Ja, dan heeft ze niemand meer om verveeld nootjes mee te eten en heel langzaam en monotoon mee te praten terwijl andere mensen zich vermaken.

7 likes

Haha ze leken echt twee mean girls toen. Maar dat zijn ze ook natuurlijk.

5 likes

Zo blij dat Vinnie eruit is, vond hem zo irritant praten.

1 like

Ik ook, kan echt niets van dat accent maken.

Ooooh dat klinkt logischer ja.

Zo random dat er twee presentators zijn

Matthy is zo irritant. Hou eens op te zeiken :sweat_smile: