Love Island (Deel 1)

Ik kijk ook eens een aflevering niet :sweat_smile: dadelijk maar direct terug kijken

Woww had dat ff niet verwacht van Matthy

Haha ja, een keer gezoend en daarna is ze teleurgesteld in Rowena dat zij Matthy ook wil. Uhhh zij heeft hem niet voor niks gekozen :sweat_smile:

2 likes

Matthy wil ook steeds met iedereen praten over dat gedoe

4 likes

Omg als Matthy voor melany zou kiezen is ie echt afgeschreven voor mij. Vind haar zooo irritant

Vind dat Matthy echt even ā€œzichzelf bij elkaar moet rapenā€. Vind niet dat iedereen die zich aanbiedt hij een kans moet geven. Je hoeft toch niet overal op in te gaan?

8 likes

precies dit.

Vond Matthy deze aflevering wel irritant. Overal om heen lullenā€¦

2 likes

Ik vind Lotte ook nep overkomen. Ze lacht ook steeds letterlijk ā€˜hihihiā€™, viel me vooral op nadat ze een keer zei toen Noah haar probeerde te zoenen ā€˜jaa en toen lachte ik gewoon heel schattigā€™. IS NIET SCHATTIG.
Haha ik deel zowat alleen maar negatieve dingen in dit topic, maar het is wel leuk om je aan alles te ergeren in dit programma.

13 likes

Ik zei ook net toevallig tegen mijn vriend dat ik niet wist hoe lang ik het kijken ga volhouden. Alleen maar gezeur en gezeur en geen leuk drama ofzo. Alles wat ik erover zeg is ook alleen negatief. :grimacing: Bij de Engelse versie is het toch anders blijkbaar .

1 like

Dat moet denk ik van de producers. Bij de UK versie moeten ze ook over aaaalles praten.

Ik vind Matthy stom! En Melany al helemaal. Ga maar weg.

2 likes

Ik vind de Britse versie echt heel moeilijk te volgen vanwege die verschillende en onverstaanbare accentenā€¦ :sweat_smile:

Ik kijk te veel Britse tv denk ik (voornamelijk trashy reality, en panel shows), kan het allemaal prima volgen. Vind die accenten allemaal juist leuk, UK heeft dat echt net als Nederland, elke 10 minuten een ander dialect of accent, love it.

UK Versie afl. 2

Ik vind het zo jammer dat die danser niet voor Yewande is gegaan, zij is wel een beetje de Camilla/Dr. Alex van dit seizoen. Ben wel benieuwd wat die Lucie nou gaat doen, ze had net met Joe gezoend en nu dit. Maar vind Joe eigenlijk veel te leuk voor haar, dus hoop dat hij nu met een leukere chick (Yewande?) samen komt.

@NewBlood ik vind het ook wel allemaal prima te verstaan en te volgen.

Love island UK aflevering 2

Ik had verwacht dat Curtis voor Amy zou gaan en Tommy voor Amber. Ik vind Lucie en Joe eigenlijk wel schattig samen en ben benieuwd of ze samen buiten gaan slapen. Ik heb echt niks met Amber en Anna.

1 like
UK

Oh, die Anna vind ik ook helemaal niks, echt zoā€™n dertien in een dozijn Insta-influencer-type, zoā€™n Ali-Express versie van de Kardashians.
Ben wel benieuwd hoe ze nu verder gaan recouplen, en ben idd ook wel benieuwd of Lucie en Joe nu buiten gaan slapen, of dat ze haar eieren over meerdere mandjes gaat proberen te verdelen :wink: Hoop wel dat ze haar belachelijk (blijven) maken over dat hele ā€œbevā€.
image

2 likes

Hoop op wat meer actie vanavond want 't is wel veel van hetzelfde tot nu toe.

Oh wat erger ik me toch dood aan Melany

8 likes

Melany :nauseated_face: :nauseated_face:

3 likes

wow echt wtf, ik snap echt niet wat uit Melany komt tijdens dat gesprek met Rowena ?? Zij is juist niet netjes?

4 likes

Ben heel blij dat deze twee personen nu naar huis gaan

2 likes

Zij heeft echt een hele hoge dunk van zichzelf volgens mij, heel vermoeiend

1 like