Ok ik vind Matthy nu wel een lul. Alsof hij het slachtoffer is… minpunten, heel veel
Ik vind Matthy echt een zeikerd
just wait haha
Ja ik keek er ook van op! Vind haar er eerder uit zien als 34 ofzo, nou wist ik wel dat ze dat ws niet was gezien de meesten daar een stuk jonger zijn dan dat, maar 21 had ik nooit gedacht!
Blijkbaar maakt het hem dus wel uit
zo mooi hoe al die mensen het huis binnen komen, en iedereen gaat voor de knapste. maar als je ze leert kennen blijken ze allemaal toch niet zo leuk te zijn🤐
https://amayzine.com/nl/2019/oh-hallo-even-kennismaken-dit-zijn-de-10-deelnemers-van-love-island/
ik lees hier dat ze 24 is, en dat geloof ik echt veel eerder dan 21
Love Island UK
Ik heb net de eerste aflevering gekeken, echt geen een van die mannen is mijn type. Ik vind Anton wel echt grappig! Maar wel erg dat zijn moeder zijn billen scheert. Verder weet ik nog niet zo goed wat ik van de rest vind.
Ik vind Lotte wel heel knap maar haar manier van praten. Zo gemaakt, zo irritant
maar jeetje
Wat bedoelen de Vlaamse dames als ze zeggen: “ ben je tof?”
Huh waarom zoent Matthy nou ineens met 2 vrouwen? Ik zag dit van hem niet echt aankomen
Geil
Dat is zogenaamd een geheim woord dat Sebastiana en Martin hebben afgesproken zodat ze geil niet hoeven zeggen. Ofzo
Heh dat ging snel
Ja ik vind het een beetje kinderachtig ofzo? Hoe oud is Sebastiana eigenlijk?
Haha ja ik dus ook, vooral door dan heeeel vaak tof te zeggen wordt het juist zo benadrukt. Ze is 23 volgens mij
Oooo Haha wat suf zeg
Vergeten jullie Stenn ook steeds?
Ik vind melany echt super irritant, waarom denkt ze dat ze de eigenaar is van Matthy??
24 geworden deze aflv