Love Island (Deel 1)

Ik vind het jammer dat sommige mensen amper in beeld komen. Nu is het de hele tijd Alexandra met haar gejank om Matthy.

Tijdens de recoupling gaven sommigen aan dat ze zo’n goede connectie hadden. Maar daar zie je helemaal niks van terug tijdens de afleveringen.

Ik heb echt een zwak voor Matthy. Hij reageerde tenminste bescheiden toen hij tot best body werd verkozen itt Denzel :sweat:

Ja maar het is wel waar, beter dan dat gekwijl van, ik zal niks doen, want ik ben gek op jou, blabla en de next day is dat voorbij.

Zou je mij ook die link kunnen sturen?

1 like

Ik vind die Alexandra echt een beetje wanhopig met haar gejank. Zou zelf echt heel erg hard wegrennen van zo’n types.

Maar wat is er dan waar? Door de vaagheid probeert hij te ontwijken om dat gewoon te zeggen: “ik vind jou niet leuk genoeg en daarom wil ik graag bij haar zijn en haar leren kennen”. Dit is echt zo’n praatje waarna je denkt ‘oke dus er is nog een kans’ en een week later zie je hem in de kroeg zoenend met zijn nieuwe vriendin. :grimacing:

@punaise ik geloof dat het dit jaar helemaal niet op Videoland gaat komen. Ze kondigen namelijk niets aan ervoor dus waarschijnlijk zetten ze alles in op hun eigen versie.

(Mijn allereerste bericht op dit forum yay)
Moet zeggen dat ik ook een beetje op Aleksandra ben afgeknapt. Vond haar in het begin nog wel leuk, maar dat gejank over Matthy telkens… tjonge. Ben heel benieuwd hoe Matthy + Rowena gaat uitpakken

1 like

Haha ik doe precies hetzelfde!! Ik denk steeds: pff jullie zijn niet zo leuk. Maar hopelijk dat het inderdaad even wennen is. Verder is die eerste aflevering altijd iedereen zo ‘perfect’. Nog geen drama :grimacing:

4 likes

Nee zaterdag alleen recap en dan zondag weer nieuwe aflevering. Of ik moet ook niet opgelet hebben

Kan de uk versie misschien in spoilers oid worden geplaatst aangezien hij nog niet uit is in NL? Want ik vind het nu lastig om tussen de love island NL berichten ook al love island uk spoilers te lezen. Terwijl ik de uk versie wel wil kijken als hij uit komt in NL.

Edit: of een apart love island NL en UK versie komen? Maar dat lijkt me misschien wat veel.

5 likes

UK versie komt pas eind juli op Videoland! De 29e volgens mij. Maar denk dan wel veel (alle?) afleveringen in een keer. Ook fijn!

Oh yes! Dat is nog redelijk vlot :). Dus zou fijn zijn als opmerkingen over.deze serie tot die tijd in spoilers kunnen :).

3 likes
love island UK

Hmm ik heb nu 20 minuten gezien maar vind het best pittig om te volgen doordat het niet echt typisch brits is wat er wordt gesproken (zonder ondertiteling). En vind de meiden tot nu toe een beetje meh maar goed. 't is vermaak.

Vorig jaar kwam de uk versie ook later op videoland maar toen alsnog een aflevering per dag meh

Ik heb ondertussen echt al de helft van de NL afleveringen gemist en heb ook geen tijd voor de UK versie. Vind het best jammer maar heb gewoon geen tijd om het bij te houden. Kwam er ook achter dat de NL versie maar 24 uur terug te kijken als je geen videoland hebt, weet dus nog niet welke van de twee ik wil gaan volgen

Je zou ook alleen de recaps kunnen kijken misschien? Die zijn op zaterdag avond. Dat zijn gewoon samenvattingen van de hele week, is meteen een stuk minder langdradig dan al die afleveringen haha.

Wow ik had Aleksandra echt ouder dan 21 geschat.

4 likes

haha jeetje Aleksandra neemt 't er lekker van, kan me voorstellen dat dat niet chill is om te zien voor Matty

Edit: oh huh nu zoent Matty met Melany, i’m confusion haha

3 likes

haha wow die marthy krijgt echt veel gezeik over zich heen zeg, al de 2e vrouw die hij aan het huilen krijgt

ik vertrouw rowena gewoon niet :flushed: