Love Island (Deel 1)

Oh ik heb op Martin en Seba gestemd terwijl ik hun eigenlijk irritant vind (of ja dat ze zo klef zijn). Maar gun het hun wel om door te gaan. Alleen had liever toch op Matthy en Rowena gestemd maar helaassss.

Ja voorheen wel maar nu nog niet, ik keek omdat @punaise zei dat je kon stemmen . Is ook nog niet genoemd in de aflevering op tv, of heb ik t gemist

De oproep komt helemaal aan het einde, maar de videolanders onder ons kijken zonder reclame dus aflevering eerder afgelopen

Ze stonden er bij mij niet tussen? Of waren ze al vrijgesteld?

Ik krijg in de app te zien dat ik nu niet kan stemmen??

Hè vreemd? Ik heb ze kunnen kiezen.

Ik heb op Aleksandra (en Denzel) gestemd :joy:

3 likes

Wow dat van 2 glazen alcohol per dag vind ik echt goed! Het viel me al op dat ze nooit brak zijn haha.

1 like

Ik heb het op de achtergrond aan gehad, dus niet heel erg opgelet, maar ik vind die Lotte zo’n extreem typisch Hollandsch dispuutsmeisje, wil haar elke keer muten als ze praat.
Vind die nieuwe meid wel leuk, denk dat zij en die Matthy ook veel leuker zijn samen. Ben benieuwd of Martin in de hideaway lid van de DBS gaat worden :grin:

DBS: Voor degenen die de UK versie niet kennen, vorig jaar hadden de mannen de DBS opgericht, de Do Bits Society, voor de mannen die verder waren gekomen dan zoenen, aka doing bits.

Verheug me ook al op de 1e aflevering van de UK versie, benieuwd wat voor lekkere trashy peeps daar weer in zitten (die je uiteindelijk toch in je hart sluit overigens, maar ze zijn over het algemeen wel echt een stuk trashier dan de NL luitjes tot nu toe).

9 likes

Ik vind Matthy juist heel oprecht en rustig overkomen wooaaa

1 like

Ik kon ook niet om Rowena en Matthy stemmen! Dacht daardoor dat ze waren vrijgesteld inderdaad, maar misschien een foutje in de app? Heb wel echt goed gekeken want wilde op ze stemmen haha.

Maar wel zo’n typische man die heel volwassen alles wil bespreken en er dan volledig omheen lult om problemen te vermijden (en dan verbaast zijn dat dit ook niet werkt). Het is duidelijk dat hij Rowena interessant(er dan Aleksandra) vindt en in alle gesprekken met Aleksandra dan die vaagheid: “jaa we zouden altijd openstaan voor anderen en kijken wat er gebeurt en jaaa wie weet he, alles kan zomaar. Als het hoort dan komen we wel weer bij elkaar uit.”

4 likes

dit. en nu de in zijn ogen kinderachtige reactie van aleksandra overduidelijk gebruikt om te legitimeren dat hij interesse heeft in rowena.

2 likes

Zou je mij de link ook kunnen pm’en? :smile:

1 like

Die manier van praten van Lotte doet me heel erg aan Isa Hoes denken, zowel qua stemgeluid als intonatie.

1 like

Ik zou daar echt zo in kunnen trappen he. In hoe hij het zegt, geloof ik het ook allemaal.

Ik vind Aleksandra trouwens niet zo heel leuk meer. Ze is wel erg snel van haar stuk gebracht vind ik, terwijl je weet waar je aan begint.

Sebastiana en Martin vind ik vreselijk klef. Hoe zij steeds die kleffe kusjes aan hem geeft, bah. Maar ze lijkt heel erg op een oud-huisgenootje van me (ook Roemeense) die me heeft laten vallen toen ze een vriend kreeg dus ze zit sowieso al in mijn irritatiezone. Maar aan de andere kant is ze eigenlijk ook de enige die ik een beetje refereer met de Britse Love Island.

2 likes

Hoe vonden jullie de eerste UK aflevering? Ik vind die surferchick maar niks, Laura was een veel leukere surferchick! Merk dat ik sowieso de hele tijd met vorige seizoenen zit te vergelijken, maar dat deed ik vorig jaar ook, dus zal wel snel over gaan :smile:

Mag ik vragen waar je de uk versie kijkt?

Komt de UK aflevering pas een dag later op videoland, weet je dat toevallig?

Geen idee of het daarop komt, dat heb ik niet, woon ook niet in NL, ik kijk het via een streaming site. Heb de link via PB gestuurd (ook aan @Gatenplant)

1 like