Hoe gaan jullie love island UK kijken? Komt dat ook vandaag nog op videoland?
Ik kijk het via een site waar het vorig jaar ook altijd meteen de volgende ochtend op stond, ga er vanuit dat dat dit jaar ook is. Kan de link wel even pmāen als je wilt (ook @miles)?
Heel graag!
Zou ik die link ook mogen?
Hoop dat dat nieuwe meisje matthy kiest
haha ja hallo die review zegt meteen dat alexandra zegt ādan moet ik hen elke avond samen zien slapenā. Ja met wie zou Matty dan gaan recoupelen
Toch nog best een aantal verrassende nieuwe koppels
Die stem van Aleksandra
Ik vind het wel sneu voor Aleksandra. Volgens mij ben ik 1 van de weinige die met haar meeleeft
Ik kom ongeveer uit dezelfde regio als Rowena en hoop toch echt dat ik niet praat met een accent wat lijkt op dat van haar haha
Ik begin me nu wel echt kapot hard te irriteren aan aleksandraā¦ jeetje doe niet zo zielig
Ja ik vind het ook een beetje overdreven, dat is toch het programma? Net als die melany, die zat er ook zo mee. Ik snap dat het niet leuk is maar je weet toch waar je je voor opgeeft
30 minuten maar om te stemmen (in dit geval op je favoriete koppel)
Ik heb geen zin om die app te downloaden maar anders zou ik denk ik kiezen voor Jarne en Lotte, weet niet precies waarom maar vind hun wel een leuk stel (wellicht omdat ik ze allebei gewoon heel knap vind :p)
En dat terwijl er nog zo weinig actie is geweest deze week!
Vergeleken met de eerste week van love island australia, is deze recoupling echt vrij van drama.
Ik ga sowieso op Matthy stemmen, had me niet eens uitgemaakt met wie ie was haha maar vind Rowena tot nu toe ook leuk, zie hun echt wel samen
Had liever gestemd op iemand die je eruit wil (melany!!!) maar ok
kun je al stemmen?
ik hoopte ook op het koppel dat je eruit wil. dan mogen jarne en lotte elkaar lekker in nederland/belgie gaan leren kennen
Ja kan! Net gekeken, nog 43 minuten gaf ie aan
Gestemd op Matthy en Rowena, al is het maar om drama te creƫren bij Alexandra
Krijgen jullie daar een pop-up van op je telefoon dat je mag stemmen?